Terug naar overzicht
je kan mss eens kijken voor een desserte bufet met cupcaks, ijstaart, gewoone taart, chocolademous enz..
Ik vind niet dat dat perse hoeft. Hangt ervan af wat publiek het is en of het meer een fuif is dan avondfeest. Als je bv wel veel zitplaatsen voorziet kan je wel een buffetje zetten maar ik zou het simpel houden of anders gewoon frisco's of hoorntjes.
Hoi Nicky,Wij doen een lekkere bbq, wij zijn zelf geen desserteters dus hebben wij ook lang en veel zitten nadenken over een dessert.Wij hebben uiteindelijk besloten om wel een dessert te doen, maar heel beperkt.Wij houden het enkel met een ijs-bruidstaart.Iedereen te vreden, de gasten krijgen een dessert en voor ons geen marteling omdat wij het goede voorbeeld moeten geven en moeten eten van een heel dessertenbuffet ;-).Succes ermee...Groetjes
Hoe meer je in petto hebt voor je gasten, hoe leuker deze dit vinden natuurlijk.Zij bepalen uiteindelijk de kwaliteit en het slagen van je avondfeest.grtz
wij hebben ook een frituur en ik voorzie nog een bruidstaart, cupcakes en nog andere taarten!
Ik zou dan de lijn doortrekken van van het frietkraam en nog een kraam voorzien bv poffertjeskraam of ijsjeskraam of waarom zelfs niet een snoepkraam?
Pannenkoekenkraam kan ook. Ik vind dat een feest pas af is als er dessert is.
Ik heb dat ook gedaan maar bij ons hheft die van het frietkraam ook ijs bij en ik heb ook cupcakes besteld