Terug naar overzicht
oooh zalig Krista!!! ik kijk ook uit naar dat moment dat de 3 cijfertjes weg zijn - ik denk dat het dan pijlsnel gaat :-) nog effe aftellen dus voor jou!!
ik huw een weekje na jou, dus hier staan er nog 107 dagen op de teller. Die 100 is echt magisch hé :-) hoe ver sta jij met de voorbereidingen?
Vanaf nu gaat het inderdaad snel, ik herinner het mij nog zo dat ik hier riep "NOG 100" en tis al in de 70 nu...Geniet nog van de voorbereidingen, voor je het weet is de grote dag daar
Het gaat snel en zal zo daar zijn...Hier nu nog 64 dagen...
jaja, dat VLIEGT inderdaad :-) !! Geniet van je laatste 100 dagen.
HIER 114....en precies nog zoveel te doen,maar geniet er allemaal maar van,want de tijd vliegt........................
hallo , voor onze dochter zijn het nog 93 dagen !inderdaad spannend !op het laatste moment krijgen we vast nog wat extra werk , maar dat is positief , zo kunnen we nog echt genieten van elkaar .
Oh Lien, bij jou is het zaterdag al zo ver ...Spannend he..Laat me achteraf weten of de pennen in de smaak zijn gevallen ;-).
@ Marijke,wij zijn goed bij bij de voorbereidingen.Sommige dingen laten wachten op zich tot de laatste maand.Maar ik ben echt relaxed..Alles loopt op wieletjes.We hebben al veel uitnodigingen rondgebracht.Allemaal positieve reacties erop op één mindere.. maarja, niet iedereen is t zelfde he ;-).Ook al superveel mensen die dadelijk bevestigen, dat had ik niet verwacht.Ik geniet er met volle teugen van ;-).En jullie? Loopt alles zoals verwacht?
ooohhh leuk segnu kan je echt aftellen zalig!! dat is bij ons nog ver weg :-) maarja al dat voorbereiden heeft ook wel iets leuksen de dag dat jij trouwt vertrekken wij op vakantie ;-)groetjes
Bij ons nog exact 100 dagen op de teller. Krista, is lees dat jullie de uitnodigingen al verdeeld hebben. Die van ons zijn zelfs nog niet af. Wij dachten ze pas binnen een viertal weken te versturen. Ik begin ineens wat te panikeren. Ben ik dan niet wat te laat? Of zijn jullie gewoon erg vroeg?
Hoi Katrien,Wij zijn best vroeg ja...Maar ze lagen hier, nu waren er n paar feestdagen in t verschiet.Mijn ventje werkt in posten, ik elke zaterdag, en wij willen de uitnodigingen persoonlijk gaan bezorgen.Dus is het niet zo evident om samen weg te graken.En het is best een leuk gevoel om mensen persoonlijk gaan uit te nodigen.Maar panikeer zeker niet.Volgens de etiketten dat ik hier zo vaak lees is het 6 tot 8 weken voor jullie trouwdatum.Dus nog tijd zat ;-).
Hey Krista,dingen die ik nog moet doen:- schoentjes voor mijn dochtertjes (bruidskindjes)- menu bevestigen bij de zaal- de laatste afspraken met muziekanten/zaal/ceremoniemeester/DJ- bruidsboeket en versiering kerk- bedankjesDenk dat dat de grote dingen zijn die ik nog moet doen, maar ik ben zo bang dat ik iets vergeet :-) Heel leuk dat jullie zo kunnen genieten van het ronddragen van de uitnodigingen, lijkt me inderdaad erg leuk!
Krista, wanneer verstuur jij je uitnodigingen?
Hoi Sabrina,Ik ben een vroege vogel, wij brengen ze zelf rond, dus versturen er geen.Wij hebben meer dan de helft al rondgebracht .Ik weet dat het vroeg is maar dan komen de bevestigingen mss ook op tijd binnen en dat vervordert de regelingen qua tafelschikking en dergelijke dan ook wel weer :-).Wij hebben ook gevraagd om ten laatst 1 juli te laten weten of ze wel of niet komen... (dus is binnen 2 maanden).Wat had jij in gedachte om de jouwe te versturen?
Hey!Wij trouwen op dezelfde dag en hebben onze uitnodigingen ook al zelf rond gebracht! Het heeft wel iets hé!Voor de rest zijn we (denk ik) goed op schema!Nu begint het echt af te korten hé!Nog veel succes!