Terug naar overzicht
Wij hebben ook zelf onze uitnodigingen ontworpen en namen hetzelfde voor ons boekje. Bij ons stond er wel JA en WIJ TROUWEN op, maar dat hebben we weggelaten op het boekje.
wij hebben op onze kaft ook een heel kort gedichtje gezet, maar ik heb ook al foto's gezien of gewoon sober: een monogram / logo / tekening met dan de namen en de datum... 't is wat je het liefst ziet!
Wij hebben ook onze uitnodigingen zelf ontworpen en gebruiken de voorkant van de kaart van de uitnodigingen ook als de voorkant van het misboekje.Zelf vind ik een heel sobere voorkant nog altijd het mooiste, dus misschien kan je gewoon jullie monogram bladvullend als voorkant gebruiken? (En misschien dat zelfde monogram in het kleiner gecentreerd op de achterkant van je boekje) Bij mijn weten moet er niet echt iets speciaals anders op de kaft staan.Groetjes!
Bedankt voor de reacties!ik heb het monogram gebruikt! En dan nog 'huwelijksviering' de datum, en de kerk erbij. Maar ben nog niet helemaal tevreden met hoe die tekst erbij staat :-)Nog even eraan sleutelen denk ik.
Hoi Marijke,Als je wil mag je het altijd doorsturen, dan kunnen we eventueel tips geven?
Vragen jullie aan de drukker van de uitnodigingen om het misboekje te drukken?
ik zou het idd wel willen doorsturen hoor Tine. Je mag gerust je mail doorgeven in pb!