Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Euhm... Oké... Nog 1 maand!!! WHAAAAAAAAAAAA

1-5-2013 16:30:34
Dames,

Nu begin ik lichtjes te stressen!!! Nog exact 1 maand en het is aan ons .
Ik heb het gevoel dat ik nog zoveel moet doen en aan zoveel moet denken...
* Bruidboeket moet nog besteld (is wel voor mijn hubbie maar toch)
* Maarten heeft nog geen schoenen
* Hapjes voor de receptie van 's middags moeten nog besteld worden
* Menukaarten nog drukken
* Decoratie voor thuis
* Liedjes in- en uittrede gemeentehuis
* Tekst gemeentehuis
* Gastenboek
* Enveloppendoos
* Tafelindeling maken

En dit zijn nog maar de dingen die me op dit moment te binnen schieten. Het zijn gelukkig wel maar kleine dingen maar toch moeten ze nog gedaan. En om het nog wat drukker te maken hebben we eerst nog 2 communiefeesten + de gouden bruiloft van mijn grootouders!

Hoe zit het met de andere 1 juni bruidjes?

Evy
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 765

Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik1-5-2013 21:25:32

Nu begint het inderdaad echt af te korten. Vele weekends zijn al volzet met passen van trouwjurk en vrijgezellen en verlengde weekends :-)
Ik heb het idee dat ik vanalles aan het vergeten ben maar voorlopig heb ik nog niets gemist. Enkel bedankjes nog bestellen maar daar weet ik niet goed of ik ze per koppel of per persoon moet geven :-)

CHRISTEL
31-5-2013
 Meld misbruik1-5-2013 21:40:42

hier van zelfde komt nu echt kort bij verschijnt al een 2 oei gaat snel ook nog een drukke agenda voor ons morgen gaan we voor bruidsboeket zien wat nadien op graf komt van ouders vriend ons feest is al zo goed als in orde makkelijk wel zo een all in heb je zelf weinig in te doen ook nog voor bedankjes en versiering thuis

Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik1-5-2013 21:44:54

Hier ook nog veel te doen. Heb ook het gevoel dat we banalers gaan vergete. Proberen zo veel mogelijk in orde te krijgen , maar enorm druk. Gaat echt vlug nu.

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik1-5-2013 22:37:40

Vandaag ook effe paniekaanval gekregen :-) We Gingen de auto van mijn getuige nemen als bruidswagen (witte A5), maar nu viel het me plots op dat die auto volledig geblindeerde ruiten heeft... En als bruidje wil je eigenlijk net die dag gezien worden he :-s Dus weet nu echt niet wat te doen.. Voor de rest is alles al geregeld, we moeten enkel nog een mooi kado voor de ouders vinden(tips?), en het tafelplan maken. Openingsdans choreo moeten we ook nog in elkaar steken, want mijn ventje is helemaal geen danser.

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik1-5-2013 22:44:04

Och ja, de cadeau voor de ouders hebben we ook nog niet Thx Lynn for the reminder!
Wij hebben ook een witte audi , wel een Q7. Deze is van de zaal maar wordt ons ter beschikking gesteld. En aangezien wij ook een All-In formule hebben hoeven we ons van de zaal ook niets meer aan te trekken (behalve de tafelindeling).

Hebben jullie al veel bevestigingen gehad? Bij ons hebben ze nog 1 week de tijd maar ik moet nog zeker van de helft iets horen!

Pas van mijn jurk is al achter de rug, mijn kleedje hangt al veilig opgeborgen bij mijn ouders. Morgen ga ik voor mijn proefkapsel, ben zo benieuwd!!

Als openingsdans hebben we een gewone slow, Maarten is ook geen danser dus met iets anders moest ik zeker niet afkomen.

Nog veel succes allemaal!

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik2-5-2013 7:34:38

Heeft die van jullie ook geblindeerde ruiten?

Bij ons hebben ze ook nog een week de tijd, maar ik ben begonnen met smsjes te sturen om zeker te zijn dat ze de uitnodiging hebben ontvangen (en om wat druk te zetten ) Voor het avondfeest hebben we nu bijna alle bevestigingen binnen (op 2 koppels na), receptie nog 16 koppels die moeten bevestigen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...