Terug naar overzicht
Nu begint het inderdaad echt af te korten. Vele weekends zijn al volzet met passen van trouwjurk en vrijgezellen en verlengde weekends :-)Ik heb het idee dat ik vanalles aan het vergeten ben maar voorlopig heb ik nog niets gemist. Enkel bedankjes nog bestellen maar daar weet ik niet goed of ik ze per koppel of per persoon moet geven :-)
hier van zelfde komt nu echt kort bij verschijnt al een 2 oei gaat snel ook nog een drukke agenda voor ons morgen gaan we voor bruidsboeket zien wat nadien op graf komt van ouders vriend ons feest is al zo goed als in orde makkelijk wel zo een all in heb je zelf weinig in te doen ook nog voor bedankjes en versiering thuis
Hier ook nog veel te doen. Heb ook het gevoel dat we banalers gaan vergete. Proberen zo veel mogelijk in orde te krijgen , maar enorm druk. Gaat echt vlug nu.
Vandaag ook effe paniekaanval gekregen :-) We Gingen de auto van mijn getuige nemen als bruidswagen (witte A5), maar nu viel het me plots op dat die auto volledig geblindeerde ruiten heeft... En als bruidje wil je eigenlijk net die dag gezien worden he :-s Dus weet nu echt niet wat te doen.. Voor de rest is alles al geregeld, we moeten enkel nog een mooi kado voor de ouders vinden(tips?), en het tafelplan maken. Openingsdans choreo moeten we ook nog in elkaar steken, want mijn ventje is helemaal geen danser.
Och ja, de cadeau voor de ouders hebben we ook nog niet Thx Lynn for the reminder!Wij hebben ook een witte audi , wel een Q7. Deze is van de zaal maar wordt ons ter beschikking gesteld. En aangezien wij ook een All-In formule hebben hoeven we ons van de zaal ook niets meer aan te trekken (behalve de tafelindeling).Hebben jullie al veel bevestigingen gehad? Bij ons hebben ze nog 1 week de tijd maar ik moet nog zeker van de helft iets horen!Pas van mijn jurk is al achter de rug, mijn kleedje hangt al veilig opgeborgen bij mijn ouders. Morgen ga ik voor mijn proefkapsel, ben zo benieuwd!!Als openingsdans hebben we een gewone slow, Maarten is ook geen danser dus met iets anders moest ik zeker niet afkomen.Nog veel succes allemaal!
Heeft die van jullie ook geblindeerde ruiten?Bij ons hebben ze ook nog een week de tijd, maar ik ben begonnen met smsjes te sturen om zeker te zijn dat ze de uitnodiging hebben ontvangen (en om wat druk te zetten ) Voor het avondfeest hebben we nu bijna alle bevestigingen binnen (op 2 koppels na), receptie nog 16 koppels die moeten bevestigen.