Terug naar overzicht
wij zijn deze zaterdag (16 oktober) getrouwd en kunnen jullie zeker Udo en Philip aanbevelen. Het was super! Iedereen was laaiend enthousiast. www.beam.to/tiptopmusic Jeroen en Lieselotte
Hallo Mieke,Ik heb een zangeres en zanger in mijn dankmis. Ze spelen trouwens ook feesten en hebben tal van optredens. De keybordspeler en tevens zanger heeft trouwens voor onze dankmis het intredelied zelf gemaakt. Je hoort er zelfs de kerkklokken in, het is echt prachtig. Wil je ze graag horen : 8 januari 2005 in kerkje Gestel (Berlaar). Als je een optreden wil horen kan je hen best bellen en informeren naar hun agenda : nr. 015-22.26.58.Groetekes en nog veel succes met de voorbereidingen.Hilde
Steve en ik zijn een leuk koppel :o) We zingen en spelen beiden gitaar.. We zijn twee jonge twintigers en spelen graag de muziek die jullie willen horen in jullie mis.Je kan me altijd een mailtje sturen op ilse_herinckx@hotmail.comLieve huwelijksgroetjes Ilse
Jeroen en Lieselotte,Wij zoeken ook nog een muzikale omlijsting voor in de kerk.We hebben de site van Tiptopmusic bekeken en onze eerste indruk is alvast zeer positief! Kan je mij een richtprijs geven ivm een muzikaal optreden van hen tijdens de misviering? Dankjewel!
Hallo Mieke,Voor een echte kerkzangeres kijk eens op:http://www.hannelore.nu Groetjes