Terug naar overzicht
ik volg even mee :)
hebben jullie een thema ofzo waar jullie rond werken?kan mssn leuk zijn om daar rond een tekst te zoekengroetjes
Hallo evy , Wij hebben voor onze Ceremonie samengewerkt met het huis van de mens .. Dit is een vrijzinnige organisatie die je heel goed helpt voor je dienst .. Groetjes Simon
We hebben niet echt een thema maar qua decoratie gaan we met vlinders werken.
wij hebben ook vlinders :)we hebben na de wet ook een vrijzinnige vieringhebben daar wat tekstjes ivm vlinders en het levengroetjes
Waarom vertaal je het verhaal van een vlindergeboorte niet naar jullie liefde voor elkaar.je kan beginnen met Liefde is een heel bijzonder gevoel, iedereen die vlinders in zijn buik heeft gekend weet vast wat ik bedoel.zoals een vlinder word geboren, hebben wij ook ons hart aan elkaar verloren.Het begon allemaal in een veilig warme cocon, ....met een beetje creativiteit kan je dit zelf verder schrijven, je legt je gevoel dat je koestert voor elkaar er helemaal midden in, er is niks wat persoonlijker kan zijn. en als je het echt niet weet geef maar een seintje dan help ik je wel als je dat wil.
Wauw Mieke, wat een tof idee! Ik ben zelf niet zo'n creatieveling maar ik ga eens proberen om hier iets van te maken. Als het me niet lukt dan hoor je het wel
Papa & Mama gaan trouwen Na 6 jaar samenwonen, zag ik het er niet meer van komen. Door papa te vertellen hoe ik daar over dacht, heb ik hem op een idee gebracht. Hij heeft mijn mama ten huwelijk gevraagd, zij zei JA; Missie geslaagd. dit was ons tekstje
Papa & Mama gaan trouwen
Na 6 jaar samenwonen,
zag ik het er niet meer van komen.
Door papa te vertellen
hoe ik daar over dacht,
heb ik hem op een idee gebracht.
Hij heeft mijn mama
ten huwelijk gevraagd,
zij zei JA;
Missie geslaagd.
dit was ons tekstje