Terug naar overzicht
Hey mede-bruidje :-) Same here...Ik heb het gevoel dat ik zoveel vergeten ben!!Ben tegenwoordig zo druk bezig met het werk dat ik absoluut het overzicht verloren ben van wat er tegen wanneer nog moet gebeuren.... aaaah!!!Anyways, deze weekend is het gelukkig rustig, dus dan kan ik even nadenken waar ik exact zit.Wat je hierboven vermeld kan ik wel gelukkig *check* op zetten... maar ik heb onze dj nog niet gezien (is wel al geboekt) en ik moet ook nog zorgen voor bloemen.... ceremonie is nog ver van klaar... aaaah, ok.... effe laten rusten tot het weekend, anders word ik gek ;-)Toedels!!
Ik trouw net een dagje vroeger! .Hier zijn het nog voornamelijk kleine dingen die moeten gebeuren: bedankjes moeten afgewerkt worden, bruidsboeket en opspeldbloemen nog bestellen, cadeautjes getuigen en ouders nog halen.Volgende dinsdag proefdiner van de feestzaal, afspraak proef en definitieve make-up en kapsel liggen vast, 28 mei tweede pas van mijn kleed, begin juni ophalen van onze ringen.Het goede weer heb ik ook al besteld . Ik hoop dat ik voor de rest niks vergeten ben...Hopelijk gaat het snel nu want ben heel ongeduldig geworden! De teller is dan ook gestart op 360 dagen...Groetjes!