TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
24-1-2014
|
|
|
evy
|
2-5-2013 14:00:15
Ik doe ook beroep op Dorothy Vandemaele, zoals Ann. Geen vraag is te veel en ze is goed bij prijs. Hopelijk vind je snel iemand. Gelukkig is het pas over enkele maanden.
|
|
Adrienne
|
2-5-2013 17:53:04
Hoi Elke,
Vervelend om te horen. Neem zeker eens contact op met Iduna. Zij is ook echt heel goed. Persoonlijk contact staat voorop en ze reageert heel snel. Succes nog!
|
|
Kim
4-10-2014
|
|
|
marth
13-7-2013
|
2-5-2013 19:22:41
Hoi,
Ik en mijn getuigen zijn pas op proef geweest (kapsel en make-up) bij catia van beautylicious en wij waren beide super tevreden van haar.
|
|
Tinka
|
2-5-2013 19:25:15
Lieve mensen,
Bedankt dat jullie tevreden zijn over mij.
Mijn juiste gegevens:
www.123website.nl/i-catcher
i-catcher.tinka@hotmail.com
Groetjes Tinka
|
|
katrien
26-10-2013
|
2-5-2013 19:28:10
Dan zit ik dus met hetzelfde probleem. Kim, vanwaar is Tinka, want dat vind ik niet terug op haar website.
|
|
Bea
6-7-2013
|
2-5-2013 19:38:51
@katrien: Tinka is van Hoboken (Antwerpen). Zo zat ik deze week ook plots zonder visagiste en kapster juist voor mijn proef en eerste pas van kleed. Tinka was spijtig in verlof met mijn trouw. Mijn lieve schoonzussen hebben me dan geschminkt voor mijn eerste pas en ik heb ondertussen een oplossing voor de trouw. Ik ga volgende week bij MAC op make up advies en koop dan daar mijn producten. Ofwel doe ik het zelf ofwel komt een vriendin van mijn schoonzus de dag zelf. Mijn gewone kapper heb ik vandaag kunnen vastleggen en die zal het ook wel goed doen. Het was even stressen want ik had haar erg graag gehad maar nu zie ik het weer volledig zitten! Ben al blij dat het om allergie gaat want ik vreesde dat ze kanker had...Al zal het voor haar ook wel een zware dobber zijn.
|
|
Sarra
15-4-2017
|
2-5-2013 23:15:55
Tinka! Is super!
|
|
sarah
31-8-2013
|
3-5-2013 21:56:11
echt waar???!! Dan heb ik ook een probleem. Wat vreemd dat ze haar klanten niet informeert? Dan zoek ik ook iemand voor Vlaams Brabant, Landen. Iemand een idee? Dank u.
|
|
Bea
6-7-2013
|
4-5-2013 17:34:54
@Sarah. Ze heeft me zondagavond gecontacteerd via mail en gevraagd hier geen topic te openen omdat ze juist iedereen persoonlijk wil contacteren en voorthelpen...
|
|
Bruidje2013
25-5-2013
|
4-5-2013 21:55:13
Ik ben ook persoonlijk gecontacteerd, dus ik ga ervan uit dat de rest ook wel bericht zal krijgen van haar. Anders even zelf een berichtje doen he
|
|
sarah
31-8-2013
|
4-5-2013 22:03:22
Oei dan is dit wel wat mislukt :-( Wat gaan jullie nu doen? Hebben jullie al iemand gevonden? Ik vind het wel jammer want had wel een goed gevoel bij haar en zeker als je je droom moet opgeven, ongewild....
|
|
Annie
|
7-5-2013 15:59:28
Dag Elke, Ik ben van Zaventem, (Vlaams-Brabant) en heb jouw datum nog openstaan als je wil. Ik doe zowel haar- als make-up, maar je kan me ook voor make-up alleen inboeken als je wil. Ik kom ook altijd aan huis bij mijn bruidjes, dus als je geïnteresseerd bent kan je me altijd contacteren. groetjes Annie De Brue
|
|
Peggy
|
12-5-2013 22:56:11
Dames, neem eens een kijkje op www.beautifulbride.be Misschien kan ik jullie helpen? Alvast heel veel succes! Peggy
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|