Terug naar overzicht
Ik besef het waarschijnlijk nog niet goed dat ik dit weekend trouw :p :)nu ik jouw berichtje lees begint het weer te kriebelen in mijn buik :)jammer genoeg zal het weer niet zo goed zijn voor dit weekend, maardaar denken we niet teveel aan....
ja inderdaad, maar het scheelt echt op sommige sites :(.Ik had een website en daarop stond 10 graden en op een ander 17 graden.De applicatie op mijn Iphone toont een regen symbooltje :(!Ik besef het ook nog niet volledig denk ik :)! Moet je nog veel doen?
Hier ook super veel kriebels. .. zo spanned... vandaag nog kleed gaan ophalen, pralines gaan kopen e nylonkousen. Morgen nog wat beautytoestanden en de balonnen ophalen... en dan alles nlg klaarzetten. Wat mleten jullie nog allemaal doen?
Hier nog de cadeautjes van de ouders verpakken, nog enkele photobooth props afwerken (sommige blijven precies niet zo goed kleven :s)morgen naar de feestzaal met ons materiaal, na de middag ga ik samen met mijn schoonmoeder, schoonzus en vader naar onze bloemiste want we helpen mee met de versiering van de bloemetjes in de kerk (2 potten die naast ons staan in de kerk opvullen met bloemen en de pipetjes met bloemetjes voor aan de stoelen maken we samen met haar)en daarna ook nog wat beautytoestanden :)geniet nog van de laatste voorbereidingen hé!!!
Een beetje zoals Delphine.. Kriebels maar het nog niet al te goed beseffen. Idd jammer van het weer. Daardoor vandaag nog naar de winkel voor paraplu + bolero. Morgen onze spullen naar de zaal + hotel brengen. Dat is zowat het belangrijkste. De rest zal allemaal voor zaterdag zijn. ;)
ik heb niet echt zenuwen, maar wel kriebels :-), ik wou dat we al zaterdag waren.Het weer baart me grote zorgen, ik weet dat ik daar niks aan kan veranderen, en dat vind ik het ergste van al:-). al de rest heb ik mooi in de hand.ik check wel 5 keer per dag de weersites :-).volgens meteovista weinig kans op regen, volgens deboosere wel regen pffft.wij doen straks onze spullen naar de zaal, vanavond laten bruinspuiten, uitleg geven aan de nichten van mijn vriend die onze middagreceptie in goede banen gaan leiden en dan morgen mijn nagels nog laten doen en dan ben ik er klaar voor :-).
Oh zo spannend voor jullie!! Ik moet nog even wachten! Geniet er goed van!
Geniet ervan meiden!
Geniet ervan! We zullen aan jullie denken...
Voila kleed net gaan ophalen en voor de zekerheid ook nog grote witte paraplu gekocht (geen geld in den blokker).. Man man... de zenuwen worden met de minuut erger bij mij. . Meiden ik duim voor goed weer zaterdag over het hele land :-)
Vandaag ging het ook zo regenen zeiden ze! Geen regen gezien!
Ik wel, heel de voormiddag geregend. En in de namiddag ging het opklaren in het westen en idd het klaarde op...
de zenuwen beginnen hier toch wel wat te komen. Vandaag heel wat om handen gehad, bruin laten spuiten, nagels gedaan, kostuums opgehaald, kleedjen ogmaals gaan passen en morgen gaan ophalen. Tbegint te korten, zal zo blij zijn als we zaterdag ochtend zijn! Trouwen er onder jullie ook zaterdag in Roeselare? Veel succes allemaal, ik zal aan jullie denken, maar vooral genieten :)
Oh, morgen is het zover voor jullie! Geniet ervan, met of zonder zonnetje, stralen zullen jullie toch doen!
Dames.... op ons klokje staan enkel nog uurtjes!!!! ! Woehoe
Het weer gaart toch terug de betere richting uit.. Ik denk dat het zonnetje morgen zal schijnen, dat kan ook niet anders met al die bruidjes hier! ;) Geniet er van dames!! Nog enkele uurtjes Spannend!! Ik ben benieuwd naar jullie verslag! ;)