Terug naar overzicht
Wij doen eerst onze openingsdans en daarna wordt iedereen op de dansvloer gevraagd en wordt er een slow gedraaid. groetjesKim
Wij doen onze openingsdans en daarna met de ouders: Ik met mijn vader en mijn ventje met zijn moeder. Na een minuutje ofzo zal de dj iedereen oproepen om mee te komen dansen op de dansvloer.
Wij doen de openingsdans, waarna ik met mijn papa dans en mijn vriend met zijn mama en daarna een dans ik met mijn schoonvader en mijn vriend met mijn mama..en hier sluit dan het volk bij aan...
Wij doen eerst de openingsdans. Daarna dans ik met mijn vader. Daarna start het zogenaamde 'vermenigvuldigen'. Dus dan haal ik mijn schoonvader (gezien mijn vader niet te lang kan dansen wegens medische problemen), mijn vriend/verloofde/hubbie haalt mijn moeder, ... Na 40 sec. roept de DJ dan het gekende 'changez!' en wisselen we. Dus ik haal dan bv. mijn grootvader, mijn hubbie zijn moeder, mijn moeder haalt nog ieamand anders and so on, and so on...
bij ons hetzelfde als bij elke
Hey sandra!Wy trouwen ook op 7 september!!Wij doen onze openingsdans Lamb- Gorecki en daarna Sweet Child O Mine van Guns 'n Roses. Dit doe iuk met mijn stiefvader en erna zal de dj en uptempo nummer spelen. ik ben niet zo een danser en zie het niet zo zitten om met de schoonvader te dansen... Wanneer het ervan komt zal ik hem es meenemen, maar ik wil me niet verplicht voelen om dan ineens met hem te dansen...Dansen met ouders en getuigen op hetzelfde liedje gaat zeker, hangt af van het liedje denk ik. Wat ga je nemen?