Terug naar overzicht
ik dacht dat ze zeiden, dat er een 10% niet komt.grtjs
ze zeggen dat er een 10% niet komt.. Maar bij ons is dit een pak meer.. Langs mijn kant komt er 2% niet :) maar langs mijn vriend zijn kant komt 50% niet!! (daar zijn een hoop strubbelingen)Dus in "normale" situaties, zou ik een 10 % zeggen..
tegen mij hebben ze ook altijd gezegd dat er 10% niet komt!
Bij ons hebben ze gezegd dat er 30% niet komt en dit klopt bij ons
Hoi, Wij hadden ook een 100 tal genodigden en er komen 8 mensen niet.Grtjs
30% zou ik ook zeggen ....Wij hadden 206 genodigden en er zijn er 150 gekomen......
wij hebben 170 genodigden en zoals het er nu uitziet zullen we met 130 - 140 zijn...
Wij hebben er 89 uitgenodigd en er komen er 4 niet.
De feestzaal zei tegen ons dat er inderdaad doorgaans 10 % niet komt. Bij ons waren er veel minder afzeggingen, dus dat viel mee!
bij ons is 15% niet gekomen. (op 70 volwassenen genodigden)Groetjes
Overal lees ik dat 10% niet komt.Ik moet erbij zeggen dat wij niet veel familie hebben. Maar ik schat op 20% dat er niet gaat komen.Wij trouwen dan ook in de zomer op het einde van het bouwverlof...Het is bij iedere bruiloft anders denk ik en het is koffiedik kijken.Op tijd jullie uitnodigingen rondbrengen of opsturen en optijd bevestigingen vragen..Dat is de enige optie voor een beetje kiijk op de zaak te krijgen.
Beste AnnGemiddeld genomen is dit tussen 10% à 20% die niet komt.Soms kan dit ook minder zijn dan 10%.Vriendelijke groetDavywww.allegebeure.be
Hier maar 3 mensen van de 108 gevraaden voor het avondfeest. Voor het dansfeest hebben wij iets meer afzegingen... ik geloof dat het op 15 procent komt voor het dansfeest X
Receptie is 150 uitgenodigden waarvan er 120 komen, dus 20%.Diner en dansfeest zijn 130 genodigden waarvan er 120 komen, bijna 10%.Mensen zullen, denk ik, ook sneller afzeggen als ze enkel naar de receptie moeten komen dan voor het diner en avondfeest.
hangt ook af van periode dat je trouwt denk ik.Ik trouw midden grote vakantie dus vrees op meer dan 10%Bij bevriend koppel was 40% niet aanwezig zij trouwde ook half julixxx
Bij ons komt er maar 59%. 198 van de 330 genodigden ong. Veel neven en nichten hebben afgehaakt omdat ze maar vanaf 22.30 mochten komen, bijgevolg dat die dat wel bevestigd hadden ineens toch naar het eten mogen komen ;-) Verder nog wat collegas en vrienden van mn ouders die afgezegd hebben. Dus we zijn niet zo ontgoocheld ;-)
Bij ons op avondfeest komt 78 %, dus 20% afgezegdBij de receptie komt 67%, dus 30% afgezegdmaar wij trouwen wel in het hemelvaartweekend, we hebben het gevoel dat dit er ook iets mee te maken zal hebben