Terug naar overzicht
NIEUWE VRIENDIN PAPA-BRUID BRUIDEGOM-SCHOONOUDERS-MAMAOVERKANTGETUIGE BRUID MET PARTNER-GETUIGE BRUIDEGOM MET PARNER-SCHOONZUS MET MAN
Ik zou de nieuwe vriendin vd papa juist niet naast de bruid zetten. Dat lijkt me wat grof. Ik zou hiervoor voor gaan: moeder bruid - bruid - bruidegom - schoonouders- getuige bruidegom & co - papa & vriendin - getuige bruid & co - ...
Als 't max. 12 is dan zou ik de schoonzus weglaten van die tafel, aangezien die voor jou ook een 'eventueel' is ;)Wij hebben ronde tafels van max. 10, en wij hebben ervoor gekozen samen met onze ouders en grootouders aan de 'eretafel' te zitten. Langs zowel mijn kant als de kant van mijn vriend hebben we nog maar de 'helft' van onze grootouders, en met getuigen etc. bij aan de tafel kwamen ook met teveel uit! Bij ons wijzen we trouwens alleen de tafels toe, aan tafel zelf mag iedereen kiezen waar ze gaan zitten. Ook aan de eretafel zou ik dat zo doen eigenlijk.
Ik heb overal naamkaartjes voorzien, maar ik heb de feestzaal gebeld en we kunnen met 13 dus probleem opgelost.