Nu Online
Momenteel zijn er 718 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste pas onverwacht in stroomversnelling

2-5-2013 13:34:10
Ik heb een tijdje geleden een mailtje gekregen van La Tiara dat mijn kleed binnen is.
Vandaag heb ik gebeld om een afspraak te maken voor de eerste pas: 29 mei.
Ik super blij natuurlijk, direct gesmst naar mijn mama en zus.
PROBLEEM: ze kunnen allebei niet!
Ik was al slecht gezind natuurlijk :-)
Mijn mama stelde voor om terug te bellen en te vragen of we volgende week kunnen komen, ik dacht dat dit onmogelijk zou zijn, maar...
Volgende week woensdagnamiddag mogen we komen!

Super leuk natuurlijk, MAAR, ik heb nog geen schoenen. Ik had 2 paar schoenen gevonden op brandos.be, ik dacht ze te bestellen tegen de eerste pas zodat ik ze nog kon terugsturen als ze niet goed bij mijn kleed pasten. Nu is de afspraak volgende week al,ik heb de schoenen daarstraks direct besteld, maar ik vrees dat ik ze misschien niet op tijd ga hebben. Op de site stond binnen 2-5 werkdagen.

Duimen dus (en intussen STRESS)!

(Dit is mijn eerste stressmoment i.v.m. de trouw, mijn mama heeft al schrik voor de volgende 77 dagen :-) )

xx

Dorien
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1099

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-5-2013 13:45:36

iiiiiiiiiiiii spannend!!!!!!!
Weet je dorien, als je in het slechtste geval je schoenen nog niet moest hebben, zorg dan dat je weet welke je hakhoogte is, dan kan je eventueel in la tiara schoenen aandoen met dezelfde hak.... Maar aan mij zal het niet liggen, ik duim mee dat je schoenen er tijdig zijn!!!!!!

Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik2-5-2013 14:39:50

Als het nu maar je eerste stressmoment is zullen de komende dagen nog wel meevallen ;) maar we duimen voor je schoenen :) ik heb eens een vraagje over de winkel waar je je kleed gekocht hebt 'la tiara', ben je daar tevreden van? Want ik wil daar ook gaan kijken maar ga wachten op de nieuwe collectie :) Groetjes,

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik2-5-2013 15:14:49

@ Kelly: daar hou ik je aan :-)
@ Sofie: ik ben tot hiertoe super tevreden van La Tiara, nu afwachten tot de eerste pas natuurlijk hé, maar we werden vorige keer super goed ontvangen en Kelly deed echt haar best zonder zich op te dringen! Zeker gaan kijken zou ik zeggen

Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik2-5-2013 15:37:27

Oké super dan ga ik daar zeker langs :)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-5-2013 16:39:30

Hey Sofie, mijn kleedje komt ook van daar! Niets dan lof!!!!!!!
Enne Dorien; men duimen zijn al in form ze!!!!!!!!

Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik2-5-2013 17:52:50

Heel goed, want er zijn zo van die heel opdringerige winkels ook en dat heb ik al helemaal ni graag :)

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik2-5-2013 19:11:06

Geen paniek is alles wat ik kan zeggen :-)

Ik heb reeds schoenen besteld bij Brandos en ik had ze redelijk snel (toch wel binnen de 4 werkdagen). Als dat geen goed nieuws is :-) hihi. Je zal ze dus wel hebben volgens mij.

Veel plezier alleszins met het passen van je kleed en geniet ervan!

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik2-5-2013 21:30:44

Hey,

wij hebben onze schoenen daar ook besteld. Zondag besteld , maandag bericht dat ze verzonden waren en ik denk dinsdag of woensdag geleverd.

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik3-5-2013 8:27:35

@Sofie ik ging ook naar La Tiara en ben echt supertevreden. Dinsdag mag ik mijn kleed ophalen :) Ze zijn echt supersupersuperlief. (ik ging ook naar Le Chapeau en dat was horror)

Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik3-5-2013 10:24:14

@ Marieke: Naar le chapeau wou ik ook gaan, viel het daar zo tegen? Die van la tiara waren wel super vriendelijk aan de telefoon..

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik3-5-2013 10:52:22

@sofie check even mijn stukje dat ik erover schreef. Ik ben daar echt zoooo slecht behandeld. En ondertussen hoorde ik bergen slechte verhalen van daar. Ik raad het dus eigenlijk af. (je moet daar écht geluk hebben met de verkoopster, ze waren superarrogant over het feit dat ik nog naar een andere winkel was gegaan die dag en heeeel erg onbeleefd tegen mijn schoonmama toen ze vroeg of ze iets eenvoudigs wou uithalen voor mij omdat we dat graag eens zouden zien - in het pashok heeft de verkoopster letterlijk gezegd dat mijn schoonmama langs geen kanten smaak heeft en dat ik toch beter een goedkopere jurk neem dan een duurdere (de goedkopere jurk was die van de chapeau, de duurdere waar ik volledig weg van was was die in La Tiara - mijn uiteindelijke trouwjurk) en dat ik dat geld toch beter spendeer aan een reis en dat ze het dom vindt als ik die jurk van hen niet zou nemen) Ik ben daar helemaal triestig buitengegaan. (en nog een boel bruidjes ook)

Ik zet er in ieder geval geen voet meer binnen :)

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik3-5-2013 11:10:58

Net bericht gekregen van brandos.be dat ze (door de feestdag van woensdag) andere leverdata hebben en dat ik de schoenen niet op tijd zal hebben.
Wat nu?
Ik heb hen gemaild met de vraag of ze dit als spoedbestelling kunnen verzenden, maar ik vrees ervoor.
Probleem natuurlijk, want ik heb 2 paar besteld, het ene paar zijn 5 cm hoog en het andere 6.5 cm. Dus super belangrijk bij het verkorten van mijn kleed. Maar ik weet nog niet welke ik zal nemen (hangt er van af welke het best zitten).
Ik wil de afspraak in de winkel niet verzetten want aangezien ik in het onderwijs sta kan ik enkel op woensdagnamiddag en dan zou het pas eind mei begin juni zijn...
Pfff

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik3-5-2013 12:58:24

@ Dorien kan je niet zelf je schoenen gaan ophalen?

Bel ze en zeg dat je er om komt? het is misschien ver, maar dan ben je zeker...

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik3-5-2013 14:19:33

Komt blijkbaar van Zweden, dat is misschien wat te ver

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik3-5-2013 15:56:19

Ze hebben zeker een magazijn in BE niet? Anders lijkt het me sterk. Ik had op 2 dagen mijn schoenen

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik3-5-2013 16:05:22

Ze hebben me gemaild dat de schoenen van Zweden komen dus dat er wel enkele dagen overgaan voor ze hier zijn...
Raar!

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik13-5-2013 11:31:58

Update:
Ik heb de schoenen niet op tijd ontvangen! Mijn toekomstige zei me dat ik maar gewoon schoenen in La Tiara moest kopen. Achteraf bekeken ben ik blij dat ik dat ook gedaan heb! De schoenen bij La Tiara zaten super!! Achteraf kreeg ik het pakket met de bestelde schoenen aan en deze deden echt pijn!!
Ik heb model "Hanna" van Rainbow Club.

Bedankt voor de steun maar de stress was achteraf bekeken nergens voor nodig :-)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik13-5-2013 15:57:32

Weeral goed nieuws Dorien!!!!!!!!!! eenvoudige maar mooie schoen, heel stijlvol!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info