TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
13-7-2013
|
2-5-2013 13:45:36
iiiiiiiiiiiii spannend!!!!!!! Weet je dorien, als je in het slechtste geval je schoenen nog niet moest hebben, zorg dan dat je weet welke je hakhoogte is, dan kan je eventueel in la tiara schoenen aandoen met dezelfde hak.... Maar aan mij zal het niet liggen, ik duim mee dat je schoenen er tijdig zijn!!!!!!
|
|
Sofie
5-7-2014
|
2-5-2013 14:39:50
Als het nu maar je eerste stressmoment is zullen de komende dagen nog wel meevallen ;) maar we duimen voor je schoenen :) ik heb eens een vraagje over de winkel waar je je kleed gekocht hebt 'la tiara', ben je daar tevreden van? Want ik wil daar ook gaan kijken maar ga wachten op de nieuwe collectie :)
Groetjes,
|
|
Dorien
20-7-2013
|
2-5-2013 15:14:49
@ Kelly: daar hou ik je aan :-) @ Sofie: ik ben tot hiertoe super tevreden van La Tiara, nu afwachten tot de eerste pas natuurlijk hé, maar we werden vorige keer super goed ontvangen en Kelly deed echt haar best zonder zich op te dringen! Zeker gaan kijken zou ik zeggen
|
|
Sofie
5-7-2014
|
2-5-2013 15:37:27
Oké super dan ga ik daar zeker langs :)
|
|
kelly
13-7-2013
|
2-5-2013 16:39:30
Hey Sofie, mijn kleedje komt ook van daar! Niets dan lof!!!!!!! Enne Dorien; men duimen zijn al in form ze!!!!!!!!
|
|
Sofie
5-7-2014
|
2-5-2013 17:52:50
Heel goed, want er zijn zo van die heel opdringerige winkels ook en dat heb ik al helemaal ni graag :)
|
|
Nathalie
27-9-2013
|
2-5-2013 19:11:06
Geen paniek is alles wat ik kan zeggen :-)
Ik heb reeds schoenen besteld bij Brandos en ik had ze redelijk snel (toch wel binnen de 4 werkdagen). Als dat geen goed nieuws is :-) hihi. Je zal ze dus wel hebben volgens mij.
Veel plezier alleszins met het passen van je kleed en geniet ervan!
|
|
Thomas
7-9-2013
|
2-5-2013 21:30:44
Hey,
wij hebben onze schoenen daar ook besteld. Zondag besteld , maandag bericht dat ze verzonden waren en ik denk dinsdag of woensdag geleverd.
|
|
Marieke
18-5-2013
|
3-5-2013 8:27:35
@Sofie ik ging ook naar La Tiara en ben echt supertevreden. Dinsdag mag ik mijn kleed ophalen :) Ze zijn echt supersupersuperlief. (ik ging ook naar Le Chapeau en dat was horror)
|
|
Sofie
5-7-2014
|
3-5-2013 10:24:14
@ Marieke: Naar le chapeau wou ik ook gaan, viel het daar zo tegen? Die van la tiara waren wel super vriendelijk aan de telefoon..
|
|
Marieke
18-5-2013
|
3-5-2013 10:52:22
@sofie check even mijn stukje dat ik erover schreef. Ik ben daar echt zoooo slecht behandeld. En ondertussen hoorde ik bergen slechte verhalen van daar. Ik raad het dus eigenlijk af. (je moet daar écht geluk hebben met de verkoopster, ze waren superarrogant over het feit dat ik nog naar een andere winkel was gegaan die dag en heeeel erg onbeleefd tegen mijn schoonmama toen ze vroeg of ze iets eenvoudigs wou uithalen voor mij omdat we dat graag eens zouden zien - in het pashok heeft de verkoopster letterlijk gezegd dat mijn schoonmama langs geen kanten smaak heeft en dat ik toch beter een goedkopere jurk neem dan een duurdere (de goedkopere jurk was die van de chapeau, de duurdere waar ik volledig weg van was was die in La Tiara - mijn uiteindelijke trouwjurk) en dat ik dat geld toch beter spendeer aan een reis en dat ze het dom vindt als ik die jurk van hen niet zou nemen) Ik ben daar helemaal triestig buitengegaan. (en nog een boel bruidjes ook)Ik zet er in ieder geval geen voet meer binnen :)
|
|
Dorien
20-7-2013
|
3-5-2013 11:10:58
Net bericht gekregen van brandos.be dat ze (door de feestdag van woensdag) andere leverdata hebben en dat ik de schoenen niet op tijd zal hebben. Wat nu? Ik heb hen gemaild met de vraag of ze dit als spoedbestelling kunnen verzenden, maar ik vrees ervoor. Probleem natuurlijk, want ik heb 2 paar besteld, het ene paar zijn 5 cm hoog en het andere 6.5 cm. Dus super belangrijk bij het verkorten van mijn kleed. Maar ik weet nog niet welke ik zal nemen (hangt er van af welke het best zitten). Ik wil de afspraak in de winkel niet verzetten want aangezien ik in het onderwijs sta kan ik enkel op woensdagnamiddag en dan zou het pas eind mei begin juni zijn... Pfff
|
|
Marieke
18-5-2013
|
3-5-2013 12:58:24
@ Dorien kan je niet zelf je schoenen gaan ophalen? Bel ze en zeg dat je er om komt? het is misschien ver, maar dan ben je zeker...
|
|
Dorien
20-7-2013
|
3-5-2013 14:19:33
Komt blijkbaar van Zweden, dat is misschien wat te ver
|
|
Marieke
18-5-2013
|
3-5-2013 15:56:19
Ze hebben zeker een magazijn in BE niet? Anders lijkt het me sterk. Ik had op 2 dagen mijn schoenen
|
|
Dorien
20-7-2013
|
3-5-2013 16:05:22
Ze hebben me gemaild dat de schoenen van Zweden komen dus dat er wel enkele dagen overgaan voor ze hier zijn... Raar!
|
|
Dorien
20-7-2013
|
13-5-2013 11:31:58
Update: Ik heb de schoenen niet op tijd ontvangen! Mijn toekomstige zei me dat ik maar gewoon schoenen in La Tiara moest kopen. Achteraf bekeken ben ik blij dat ik dat ook gedaan heb! De schoenen bij La Tiara zaten super!! Achteraf kreeg ik het pakket met de bestelde schoenen aan en deze deden echt pijn!! Ik heb model "Hanna" van Rainbow Club.
Bedankt voor de steun maar de stress was achteraf bekeken nergens voor nodig :-)
|
|
kelly
13-7-2013
|
13-5-2013 15:57:32
Weeral goed nieuws Dorien!!!!!!!!!! eenvoudige maar mooie schoen, heel stijlvol!!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|