Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 35 dagen ! Laatste voorbereidingen

2-5-2013 13:55:52
Hoi medebruidjes !

Na een eerder kalmere periode, nu weer eindelijk wat beweging ! Mensen moeten tegen 1 mei hun aanwezigheid bevestigen en van de 89 mensen die we hebben uitgenodigd komen er uiteindelijk 4 niet. Eén tante moet nog bevestigen maar die gaat er blijkbaar vanuit dat wij al opgevangen hebben dat ze komt met man en kids; ik ga haar dus toch nog een mailtje sturen om zeker te zijn. Ben blij dat bijna iedereen komt !

Nu heb ik dus net de tafelindeling gedaan en begin ik met de naamkaartjes, eerder kleine groene appeltjes waaraan de namen bevestigd zullen zijn. Nog 11 appeltjes te gaan...

De misboekjes zijn ook bijna in orde. Gisteren heeft mijn verloofde alles op zijn werk afgedrukt. Nu dus nog enkel plooien en lintje erom. Wel een titanenwerk. Ik heb er 30 gedaan op anderhalf uur; nog 50 te gaan !

De menu's en menuhouders (leuke transparante staandertjes gevonden in AVA) zijn ook al klaar.

Enkel nog ons gedichtje afdrukken en in kader plaatsen voor naast ons gastenboek én met de zaal afspreken welk bloemstuk we precies op tafel willen. Ik ben er nog niet echt uit...De foto die ze opgestuurd hebben vond ik niet waauw (een bloemstuk met te veel groen) Eens horen bij de bloemenwinkel waar mijn verloofde mijn bruidsboeket en corsages heeft besteld, misschien maken zij bloemstukjes die mij wel meer bevallen.

Speech is af, kadootjes zijn ook gekocht en ingepakt.

Het gaat ineens weer goed vooruit, en ik hoop op die manier dat ik de twee laatste weken voor onze trouw mag relaxen :-)

Hoe ver staan de andere 7/8 - juni bruidjes?

Guinevere
7-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 713

Sarah
7-6-2013
 Meld misbruik2-5-2013 20:57:23

Hey

Hier loopt alles ook nog redelijk goed... De laatste afspraken zijn zo goed als rond en ben zeker nog niet aan het stressen.
Wij trouwen enkel voor de wet dus hebben iets minder te regelen :-)
De traiteur moet nog enkele aanpassingen doen en dan is het helemaal in orde, de fotograaf is nog langsgekomen en daar staan ook zo goed als alles bij vast, de DJ is ook in orde en op de hoogte van het verloop van de avond.
De bevestigingen lopen ook mondjesmaat binnen.... wij hebben ze wel tot 7 mei de tijd gegeven.. (op zich nog vrij lang op voorhand maar zo heb ik een beetje rust en geeft het ook niet als ze een paar dagen later reageren)
De bedankjes staan al een tijdje klaar.
Wat ik vooral nog moet gaan zoeken is tafel- en zaalaankleding... maar ja dat komt ook nog wel in orde :-)

Dus ja op zich kan ik nu met een gerust wachten op de grote dag :)

Jammer dat we geen goed weer kunnen bestellen ;-)

Alvast veel succes en maak er wat moois van!

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik3-5-2013 14:12:56

Wow, zoveel dingen die je al gedaan hebt! Ook keiveel dingen waar ik nog niet eens aan gedacht heb. Ik heb natuurlijk nog 175 dagen tijd dus niet zo dringend. Maar ik noteer het alvast op mijn to do-lijst. Veel plezier nog met de voorbereidingen en niet teveel stressen hé!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...