Terug naar overzicht
Hey Hier loopt alles ook nog redelijk goed... De laatste afspraken zijn zo goed als rond en ben zeker nog niet aan het stressen.Wij trouwen enkel voor de wet dus hebben iets minder te regelen :-)De traiteur moet nog enkele aanpassingen doen en dan is het helemaal in orde, de fotograaf is nog langsgekomen en daar staan ook zo goed als alles bij vast, de DJ is ook in orde en op de hoogte van het verloop van de avond. De bevestigingen lopen ook mondjesmaat binnen.... wij hebben ze wel tot 7 mei de tijd gegeven.. (op zich nog vrij lang op voorhand maar zo heb ik een beetje rust en geeft het ook niet als ze een paar dagen later reageren)De bedankjes staan al een tijdje klaar. Wat ik vooral nog moet gaan zoeken is tafel- en zaalaankleding... maar ja dat komt ook nog wel in orde :-)Dus ja op zich kan ik nu met een gerust wachten op de grote dag :)Jammer dat we geen goed weer kunnen bestellen ;-)Alvast veel succes en maak er wat moois van!
Wow, zoveel dingen die je al gedaan hebt! Ook keiveel dingen waar ik nog niet eens aan gedacht heb. Ik heb natuurlijk nog 175 dagen tijd dus niet zo dringend. Maar ik noteer het alvast op mijn to do-lijst. Veel plezier nog met de voorbereidingen en niet teveel stressen hé!