Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

light in the box

2-5-2013 14:54:38
dag lieve bruidjes!
heeft er iemand van jullie al eens ervaring oogedaan met de online winkel light in the box. je vind er mooie kleedjes voor de bruidsmeisjes en je kan je kleedje op maat laten maken. nu weet ik alleen niet of het van goede kwaliteit is ...

Melissa
7-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1112

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik2-5-2013 18:33:41

Je moet is bij zoeken in dit forum light in the box ingeven. Daar kan je al heel veel reacties vinden :-) x

wendy
21-9-2013
 Meld misbruik2-5-2013 19:16:08

ik heb daar al meerdere malen jurken gekocht. 1 lange en 2 korte ( ook schoenen) en als je de maattabellen volgt, passen ze zeker.
Je moiet er wel rekening mee houden dat er achteraf een rekening komt van fedex omdat je die jurk invoert. Dit bedrag hangt af van de wat zij denken dat je jurk waard is.
Je kan ook eens een kijkje nemen bij sogno gelegenheidskleding. zeer goedkoop en degelijk. heb mijn trouwjurk daar gekocht.

Melissa
7-6-2014
 Meld misbruik2-5-2013 19:47:16

dag wendy, wat bedoel je juist met fedex? en jurk invoeten? van waar komen deze mss. en bedoel je de standaard maten volgen of echt je persoonlijke maten geven?

merci al e :

smili
29-6-2013
 Meld misbruik2-5-2013 20:05:46

hoi melissa,

ik heb de jurkjes van mijn bruidsjurkjes ook daar gekocht, en van kwaliteit heel tevreden.
maar het op maat maken, moet je niet zo letterlijk nemen hoor. ik moet de jurkjes nog laten inkorten want ze waren veeeeel te lang!!!
fedex is douane invoer, en ik heb idd ook een rekening gehad nadien.
ik moest voor de jurkjes 150euro betalen, en moest nadien nog 40euro bijbetalen aan fedex ...

groetjes en succes!

Melissa
7-6-2014
 Meld misbruik2-5-2013 20:46:59

aah zo! ja ik kende fedex niet. 40 euro is niet niets en aangezien de bruidsmeisjes hun kleren zelf betalen mag het niet te hoog oplopen maar vind heel moeilijk de kleur die ik zou willen. ik zoek naar kleedjes in zalmroos. en ja met een beetje oranjetint in. mja heb nu wel nog wat tijd :-)

Jirina
29-6-2013
 Meld misbruik9-5-2013 21:35:54

Hey, heb positieve ervaringen met LITB! Heb er mijn dochtertje haar bruidskleedje gekocht, kwaliteit super en maat goed te volgen via de maattabel, past perfect....
Als je onder het bedrag van 150 euro blijft moet je normaalniets betalen van invoerrechten. Het is een echte aanrader die site! Veel succes

Melissa
7-6-2014
 Meld misbruik10-5-2013 20:20:55

bedankt voor de antwoorden. nu kan ik gerust bestellen. dus onder de 150 euro geen invoerrechten betalen maar wel verzendkosten wss ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...