Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Doopsuiker

2-5-2013 19:42:35
Hallo iedereen,
Zaterdag mag ik naar huis
Mn verloofde heeft vandaag doopsuiker gekocht
Dus ik dag zo kan ik maandag er al aan beginne aan de bedankjes,
maar mijn vriend zegt dat het nog te vroeg gaat zijn en dat ze anders gaan uirdrogen
Wat denken jullie er van?
Zal ik er al aan kunne beginnen? of nog even wachten?

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 830

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik2-5-2013 19:46:24

wij hebben ons doopsuiker voor ons dochtertje toch 2-3 maand op voorhand gemaakt hoor en daar was niks mis mee anders zullen we wel opmerkingen gehad hebben van paar van de familie (vooral de moeders/grootouders)
Ze zaten in een bol (zoals die uit de kauwgomautomaat - in plastic kistjes dus ook niet allemaal luchtdicht....)

Wij gaan die van ons (hopelijk) binnekort ook maken, gewoon omdat het kan. :)

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik2-5-2013 20:14:12

mijn collega haar dochtertje wordt in juni 1 jaar - ze had afgelopen weekend haar kasten uitgeruimd en daar kwam nog een hele doos suikerbonen uit ...... die ze dus mee heeft genomen naar het werk en ik kan bevestigen dat ze nog altijd iel lekker zijn hihi

Ann
7-6-2013
 Meld misbruik2-5-2013 20:51:35

Ik werk in die sector en doopsuiker word nooit slecht ook al staat er een datum op. Je moet wel op een droge plaats bewaren en niet in de zon. Je mag da gerust beginnen vullen. Gewoon in een 2 de kamer ofzo bewaren en uit de zon. Veel succes met vullen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...