Nu Online
Momenteel zijn er 537 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezllenavond zus

14-11-2006 16:07:46
hallo
ik heb opdracht gekregen om de vrijgezellenavond van mijn zus te regelen. heeft iemand originele iedeeën?

alvast bedankt

mieke

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 474

Eva
1-9-2007
 Meld misbruik20-11-2006 21:54:50

Hey Mieke,

ik heb de vrijgezellenavond voor mijn beste vriendin georganiseerd en zij vond het wel heel leuk. We waren met ongeveer 11 personen en alles ging door in Gent. In een bar hadden we verschillende speciale bieren besteld (chokoladebier, bananenbier,...) en zij moest raden wat wat was. Bij 't Druepelkot zijn we jeneverkes gaan proeven. Voorts hadden we op een oude t-shirt snoepjes genaaid (op strategische plaatsen), voor 1 euro mocht een man er eentje afbijten (handen verboden). -> Handige manier om beetje geld te verdienen. In het begin hebben we haar op een driewieler (een oude van als ik 3 jaar was) Gent laten doorrijden. Vanachter hadden we blikjes gebonden en een bordje met "almost married". Dat was wel een heel grappig zicht! Nadat we samen zijn gaan eten is er een stripper gekomen... Was heel leuk , de ambiance zat er goed in , was een professionele stripper en zeker niets vulgairs of zo.. Heb hem gevonden via Vervecken's artiesten klub. Als je me je e-mailadres geeft kan ik je misschien wat foto's en nog info doorsturen... Hoop dat je al wat ideetjes hebt opgedaan!

Veel plezier op de vrijgezellenavond!

Eva

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...