Terug naar overzicht
Hey,het hangt er natuurlijk vanaf wat je zus graag heeft. Ikzelf had aan mijn vriendinnen gevraagd het rustig te houden, zonder opdrachtjes en grote verkleedpartijtjes. Wij zijn eerst naar de privé-sauna geweest met ons groepje, nadien gaan eten en op het einde was er een upperdare-party voorzien.Groetjes,Lieve
Upperdare partyerotisch etentje (bv. in schepdaal heb je zo'n restaurant waar ze je onder bepaalde omstandigheden zelfs met de limo komen halen)workshop make-up / cocktails makenlingerie-partysauna / thermenbeauty-arrangementVicky
Bij ons zijn de vrijgezellenfeestjes met de meisjes altijd super gezellig! Eerst verzamelen we bij iemand thuis om de vrijgezel te verkleden. Dit is dan in iets wat bij haar persoonlijkheid of beroep past (politie, konijn, verpleegster). We hadden ook een meisje die super veel haar buikspieren had getraind. Op haar vrijgezellenfeestje mocht zij in een hawaiaans pakje pronken met haar platte buikje...Dan gaan we iets eten. De vrijgezel krijgt dan geen bestek of moet iedereen bedienen...Na eten gaan we naar enkele cafeetjes waar we allerlei opdrachtjes doen, ook afhankelijk van persoonlijkheid, karakter en beroep van meisje.We zorgen er altijd voor dat het niet te erg wordt voor de vrijgezel in kwestie, want anders is het voor haar ook niet meer leuk! De vrijgezel kan een lijstje geven van de genodigden, jullie nemen dan met iedereen contact op. Ons mannen gingen altijd op café om zich wat te 'tonen' tov de andere mannen. Resultaat; stomdronken mannen die niet meer van de wereld weten. Eén keer was het wel nog super leuk toen we samen kwamen. We hebben dan zangboekjes gemaakt en een soort van cantus gehouden! Dat was echt wel super. En ook één van de mannen mocht in zwembandje rondlopen met zwemvliezen aan. Hij mocht dan in de vaart gaa zwemmen. Leuk, leuk,leuk! Ik kijk al uit naar 20 juli voor mijn vrijgezellenavond...Groetjes,Natascha
Oh ja heel tof, zo'n hele avond in een konijnenpak rondhuppelen. Goed idee! Was ik nog niet op gekomen. En zo zonder bestek eten: amai, dat moet van mijn derde geleden zijn.Mensen, leg mij eens uit wat daar tof aan is? Nu, des te beter als je je ermee amuseert maar ik vind het eerder vernederend. En ja, ik ben een man. En ja, wij gaan meestal wat eten en inderdaad pintjes pakken. Maar stomdronken?
hallo,Oei allemaal leuk maar er is daar een manneke op zijn teentjes getrapt.felix weten wij ook wel dat niet iedere man stomdronken thuis komt.Maar de meeste kunnen er wel wat van.ik kan het weten want werk in een taverne.En de meeste kunnen er wel wat van.Van sommige vrouwen kunnen we dit ook wel zeggen.Mieke alvast veel succes met jou regeling.mijn vrijgezellenavond is den 7de april.En ik kijk er al naar uit.Met men handen eten of niet,zolang de leute er maar in zit.Je doet normaal toch maar ene keer een vrijgezellenavond hé.Groeten van Pascale
Nope, helemaal niet op mijn tenen getrapt. Het is gewoon niks voor mij. En nee, ik ben niet saai of kleinburgerlijk. Er zijn gewoon leukere manieren om een aanstaande bruid/bruidegom te vieren dan hem of haar belachelijk te maken.