Terug naar overzicht
HalloToen wij het Waterfront op internet zagen vonden we het er geweldig uitzien. Toen we daar aankwamen, kwam het heel onverzorgd over, de rode loper was heel vies, de zaal vond ik vuil, de catacomben waren veel kleiner dan ik dacht om over de wc's van 50 jaar oud buiten in de hof !! nog maar te zwijgen. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar voor is, maar voor ons was het alvast niet. Maar ga toch maar eens kijken hé, misschien staat het jullie wel aan, tenslotte trouwen er dikwijls koppels....Voor ons was het gewoon te "alternatief"Vele groetjes, Christel en Jimmy
Hey,wij zijn gaan brunchen in het Monasterium en waren echt onder de indruk. Vanaf het eerste moment werden we heel professioneel ontvangen door mevrouw Stinissen. Het unieke kader, het fantastische brunch-buffet (zoiets hadden wij nog nooit gezien), de professionele bediening... Wij waren heel erg tevreden en zouden meteen opnieuw voor hen kiezen. Jammer genoeg was de bruidszaal (in de kapel van het klooster: prachtig!) die dag niet vrij, anders waren we er helemaal voor gegaan!Groetjes,Lieve