Nu Online
Momenteel zijn er 506 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

avondfeest animatie

14-11-2006 16:14:06
hallo
we zoeken nog een leuk iets (actje, animator, imitator) voor op een huwelijks feest.
heeft er iemand leuke ideeën
of adressen?
bedankt

mieke

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 771

Veroniek

Meld misbruik14-11-2006 17:53:05

Hoi Mieke

Misschien is het niet echt wat je zoekt, maar ik vond dat toch een leuk idee...

Mijn toekomstige schoonbroer is op 1 april getrouwd en heeft tijdens de receptie en het feest een cartoon-tekenaar, Marc De Roo (www.marcderoo.com ) laten komen.

Ze hebben hem 4 uur gereserveerd en die was er ongeveer halverwege de receptie tot halverwege het avondfeest. Het was eens iets anders en plezant... Sommigen gaven dan nog kritiek! (niet iedereen kon getekend worden op 4 uur en hij had van elke tafel zeker 1 iemand genomen en sommigen waren daar niet mee akkoord...) Maar goed doen voor iedereen kan je nooit hé! :o(

Veel succes nog!
Veroniek
20 07 2007

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik14-11-2006 21:21:50

Op de 40ste verjaardag van een vriendin kwam ooit een goochelaar. Dat was echt geslaagd!!
Hij deed wel geen acts voor gans de zaal maar wel zo kaartspelen en kleinere goocheltrucs die hij tafel per tafel kwam doen om op die manier de mensen ongeveer telkens 1 kwartier te animeren.

Misschien is het zo iets dat je zoekt??

Groeten,
Lobke.

dierk

Meld misbruik14-11-2006 23:25:34

Dag Mieke,
Mensen waar we regelmatig mee samenwerken,enorm goed, echt waar!
www.guinelli.com , is dus die goochelaar waar Lobke over spreekt!Denk ik toch!www.theatertop.be,Dhr Mister Boullart, de gekende buikspreker met zijn sprekende pop! Ook enorm goe!Super ambiance! www.mr-bean-imitator.com , Mr Bean Imitator,onlangs nog mee samengewerkt op een huwelijksfeest te Aalter, Meer dan geslaagd! Als we kunnen helpen waarom niet! Muzikale groeten, www.studiohappymusic , Dierk Van Paemelen

Tom

Meld misbruik20-12-2006 19:03:29

Dag Mieke.
Al eens gedacht aan een live-band (disco-rock-hedendaags etc)? Neem zeker eens een kijkje op www.smashdance.be .

Groeten,
Tom

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...