Terug naar overzicht
Hoi MiekeMisschien is het niet echt wat je zoekt, maar ik vond dat toch een leuk idee...Mijn toekomstige schoonbroer is op 1 april getrouwd en heeft tijdens de receptie en het feest een cartoon-tekenaar, Marc De Roo (www.marcderoo.com ) laten komen.Ze hebben hem 4 uur gereserveerd en die was er ongeveer halverwege de receptie tot halverwege het avondfeest. Het was eens iets anders en plezant... Sommigen gaven dan nog kritiek! (niet iedereen kon getekend worden op 4 uur en hij had van elke tafel zeker 1 iemand genomen en sommigen waren daar niet mee akkoord...) Maar goed doen voor iedereen kan je nooit hé! :o(Veel succes nog!Veroniek20 07 2007
Op de 40ste verjaardag van een vriendin kwam ooit een goochelaar. Dat was echt geslaagd!!Hij deed wel geen acts voor gans de zaal maar wel zo kaartspelen en kleinere goocheltrucs die hij tafel per tafel kwam doen om op die manier de mensen ongeveer telkens 1 kwartier te animeren. Misschien is het zo iets dat je zoekt??Groeten,Lobke.
Dag Mieke,Mensen waar we regelmatig mee samenwerken,enorm goed, echt waar!www.guinelli.com , is dus die goochelaar waar Lobke over spreekt!Denk ik toch!www.theatertop.be,Dhr Mister Boullart, de gekende buikspreker met zijn sprekende pop! Ook enorm goe!Super ambiance! www.mr-bean-imitator.com , Mr Bean Imitator,onlangs nog mee samengewerkt op een huwelijksfeest te Aalter, Meer dan geslaagd! Als we kunnen helpen waarom niet! Muzikale groeten, www.studiohappymusic , Dierk Van Paemelen
Dag Mieke.Al eens gedacht aan een live-band (disco-rock-hedendaags etc)? Neem zeker eens een kijkje op www.smashdance.be .Groeten,Tom