Dag allemaal,
hoe dichter 'onze dag' naderde, hoe meer ik hier kwam kijken... zeker ook om foto's van anderen te bekijken. Dit wil ik jullie, toekomstige bruidjes, zeker ook niet ontnemen... dus bij deze...
http://www.facebook.com/media/set/edit/a.10200598962389040.1073741825.1008843765/ daar kan je eventjes onze foto's openbaar zien. Volgende week zal ik dit weer aanpassen.
De dag begon vroeger dan gedacht, om 5.15u klaarwakker... besloten om dan maar van een tas koffie beneden te genieten... om 7u bij de kapper (kreatos) waar mijn haar prachtig werd opgestoken, dan rechtstreeks door naar naturelle, voor dé shmink...
We waren met 4 én fotograaf en ceremoniemeester, ambiance verzekerd dus...
Rond 9u thuis, klaar om in onze kleren te springen (zowat het enige chaosmoment van de dag...) want om 9.45u stond mijn ventje al aan de deur :-)
Tegen 10.15u met de stoet naar de kerk voor een zalige viering. Met dansende suitekindjes, een lach en een traan, een stevige zoen, prachtige gezongen liedjes, ... kortom, zoals wij het wilden.
Na de mis boden wij een drankje aan aan de kerk, dank je aan de zalige zon, die dus toch op tijd werd geleverd, want heel veel mensen bleven 'plakken'. Waarna we terug wandelden naar mijn ouderlijke thuis voor een aperitiefje (op de parking, lekker in de zon, uit de wind) en broodjes (in de tuin, tijdens fotoshoot met familie) heel gezellig...
Daarna zijn wij apart vertrokken voor een aparte fotoshoot (de tijd was over de middag gevlogen, plots bleken we maar 20' meer te hebben... :-) )
Om dan net op tijd op onze receptie toe te stormen ;-) ook weer heel gezellig, net zoals het avondfeest.
Heel lekker eten in de Oude Melkerij, een echte aanrader. Dan was het ook tijd voor onze openingsdans: 'Love is in the air', live gezongen door onze schitterende band, dank schoonzus en schoonbroers :-)
Dank aan DJ Blackstar die schitterend gedraaid heeft en de hele avond mensen op de dansvloer kon blijven houden, ik heb vele mensen zien dansen die anders niet dansen. Zalig.
Om 5u kwam er een einde aan het dansfeest, zo eindigden we met wie we begonnen waren: onze beide gezinnen en fotograaf (Marc Sarlet) en ceremoniemeester-vriendin...
Op naar huis, want daar hadden vrienden nog een verrassing; gebarricadeerde deur en poort... na halfuur sleuren (zeer handig in je trouwkleed) raakten we toch binnen. (na eerst nog een halfuur met de buur-alweer-aan-het-werk) te babbelen, konden we voor een kleine 2uur in ons nest duiken, een valies moest nog gemaakt worden en een erf moest nog worden opgeruimd (met dank aan de vrienden :-) )
MAAR het was zalig, we hebben immens genoten van de dag... en wat vliegt zo'n dag inderdaad voorbij...
(en oja, de huwelijksreis naar Sicilië (cadeau-verrassing van mijn ouders, broer en zus was ook mega))