Terug naar overzicht
IK VOLG....want zo gewoon afroepen is te gewoon en traditioneelxxx,maar ik zie ook geen ander manier dus ik volg!
Wij hebben onze gasten bij aankomst een concertticket gegeven (nu ja, een copie ) als tafelkaartje. Na de receptie speelde de dj liedjes (met heel herkenbare intro) van de verschillende artiesten. Bij het horen van "hun" liedje, mochten onze gasten dan op zoek naar hun tafel (met daarop een foto van de artiest in kwestie).
fotos die verknipt zijn zodat je elk een deeltje kan geven en zo tot weer een volledige foto kan komen. of een gedichtje waarvan de zinnen zijn geknipt zodat je samen het gedichtje terug krijgt als iedereen aan tafel zit.landen waar jullie van houden...der zijn zoveel mogelijkheden!!!
hallomijn idee is kraslotjes , heb deze zelf gemaakt onder het kraslaagje schrijf je zelf wat je wilt bij ons de namen van locaties die bij ons belangrijk waren en deze vind je dan terug op een groot bord eerst met alle fotos van die locaties uiteraarden deze vind je dan terug op tafel ookvree goedkoop :) en al zeg ik het zelf vind het leuk en origineelben ook niet voor het klassieke met naam afroepenmijn idee heb ik ergens eerder al verteld op forumveel plezierkraslaagje bij blablabla besteld en de kaartjes bij vista print das hetzelfde als men uitnodigingen danah en kleine envelopkes bij avagr