Nu Online
Momenteel zijn er 447 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe een bericht beantwoorden?

3-5-2013 22:20:29
Stomme vraag misschien, maar hoe kan je pb's beantwoorden? Er komt nergens een "beantwoorden" vak of zo, en wanneer ik naar beneden scroll, rolt enkel de achtergrond naar onder, niet het bericht zelf? Hetzelfde probleem wanneer ik zelf een pb wil sturen? Klinkt heel onduidelijk maar hopelijk begrijpt iemand wat ik bedoel...

Groetjes!

wendy
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 549

debora
18-7-2014
 Meld misbruik4-5-2013 1:54:29

Das heel raar, heb het net nagekeken, en bij mij komt er links onderaan wel 'beantwoorden' te staan. Als je een lange tekst aankrijgt, heb je rechts waar je mee naar beneden kan scrollen, maar vlak ernaast heb je er ook ene waar je mee naar beneden kan rollen en zo de tekst ziet... Als je snapt wat ik bedoel
Misschien had uwe pc een slecht dagje, want bij mij werkt het wel perfect
groetjes

krista
9-8-2013
 Meld misbruik4-5-2013 5:36:19

Onder de kader staat verzenden Wendy, link vanonder.
Maar er staan 2 scrollbalken naast elkaar.
Zorgen dat de rechter helemaal tot beneden komt ...
Daar ligt wss t probleem.
Succes ermee ;-).
Groetjes

wendy
7-9-2013
 Meld misbruik4-5-2013 22:59:16

Ok merci!!! Ben beetje blond hé ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...