Terug naar overzicht
Ik volg dit mee op, want ze vragen er toch schandalig veel geld voor he!!
je kan er huren in boechout.bij ziri. Wij zijn van hasselt en zullen onze daar huren X succes ermee
Wij huren er via WPC the Loft in Hoeselt, onze feestzaal.Zij huren het ook via een andere firma, maar mss kan je het via daar eens vragen.Hoeselt is toch niet zo ver van Diepenbeek hè.Ik geloof dat wij 6euro per stoel betalen...
Wij gaan waarschijnlijk in zee met Trimalchio Catering uit Kuringen (wij trouwen ook in Diepenbeek) en zij verhuren ook stoelhoezen, ik dacht 5.40€ incl. BTW. Ik weet wel niet of je bij hun materiaal kan huren als je ze niet pakt als traiteur, maar je kan zeker eens bellen, ze zijn heel vriendelijk!!Succes met de zoektocht!
bij ziri is het 2.5 euro per stoel geloof ik. . . Is blijkbaar groot prijsverschil. . .
Wij geven ons feest ook in wpc the loft, maar 6 euro vond ik echt wel veel. We zitten aan ongeveer 120 personen, dus kwam dan erg duur uit, zoals Debora al zei... Schandalig veel :-) dan ga ik eens bij ziri informeren 2,5 is een stukje goedkoper... Wel jammer dat het zo ver is....
is een stukje ja.dat is het nadeel. Wij zitten aan 180 personen. Dus dan rijd ik wel eens tot daar :-) ze hebben ook een site met de prijzen op. Succes ermee. Weet natuurlijk wel niet of ze meevallen he. Hebben ze zelf nog niet gebruikt. Maar geeft volgens mij dadelijk een veel sjieker uitzicht :-)
Ja, op de site zien ze er wel mooi uit. Is een heel ander zicht dan ook. Onze stoelen van de zaal vielen tegen, dus gaan we ook zo ver rijden :-). Grtjs