TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
18-7-2007
|
14-11-2006 19:58:02
Hey Annelies!
Ik ben in de herfstvakantie bij MooiMechelen gaan passen! Lieve Claeys, de naaister, is echt superlief en antwoordt werkelijk op al je vragen (en ik had er een heleboel)! Je mag je niet verwachten aan een poepchique winkel met stoelen voor de mensen die je meebrengt naar de winkel, want je stapt eigenlijk een 'naai-atelier' binnen! Ze heeft prachtige ontwerpen die rond de 800 euro liggen. Mooi is zéker een bezoek en een babbeltje met Lieve waard, hoor! Laat je weten op 't forum wat jij ervan vindt?
Groetjes, Veerle
|
|
Franciska
28-7-2007
|
14-11-2006 19:58:16
Ik denk dat de prijsklasse daar goed meevalt. Het hang er natuurlijk altijd van af hoeveel je wil besteden. Ik denk dat je daar voor 700 euro een mooie jurk hebt. Als je bedenk dat mijn moeder mijn jurk gaat maken en we voor de stof alleen al 750 euro hebben gegeven, valt dat nog goed mee. Ik moet er wel bij zeggen dat ik enkel zijde heb gekocht en geen synthetische stoffen. Moest dat niet zo geweest zijn, was het maar voor de helft van de prijs geweest. Ik vind wel dat die mevrouw van 'Mooi' niet zo vriendelijk was. Ik ben daar binnen geweest om te gaan kijken en toen had ik nog geen precieze trouwdatum en het was net of ze geloofde niet dat ik ging trouwen. Dan informeerde ik ook waar ze haar stoffen kocht en ze zei dat je die stoffen niet in België kon vinden. Ze zas op dat moment wel doorgehad hebben dat ik niet echt van plan was om bij haar een jurk te kopen. Ik heb ook eerlijk gezegd dat mijn moeder mijn kleed met grote waarschijnlijkheid zou maken. En toen was het helemaal gedaan met de vriendelijkheid. Ik vind dat niet klantvriendelijk. Moest ze wat vriendelijker geweest zijn dan had ik de winkel nu niet afgebroken. Anderzijds denk ik dat als je beslist om daar te gaan, ze wel heel goed werk leveren en je er wel tevreden van zal zijn en dat ze dan wel vriendelijk zullen zijn. Ze maakt ook niet de doorsnee kleedjes vind ik, het is eens wat anders. Ik zou gewoon zeggen, ga eens informeren en laat je zeker niet afschrikken.
Groetjes
Fran 28/07/07
|
|
Ingrid
28-4-2007
|
15-11-2006 8:17:57
Hallo Annelies
Ik ben naar Aprodite in Sint-niklaas geweest. Dit is een kleinere niet zo chique winkel, maar ik heb er toch maar een heel mooi kleed met stola gevonden voor 785 euro. bovendien zijn ze er heel vriendelijk
Ingrid
|
|
Vicky
2-2-2008
|
15-11-2006 8:54:13
Als je het niet erg vindt om ver te rijden, ga dan eens kijken op volgende site: www.anastasi.nl . Prachtige jurken voor weinig geld... Kijk vooral eens op het onderdeel echte bruiden, dan zie je wat er allemaal mogelijk is.
Ikzelf ga daar op 10 februari naar toe. Op www.trouwshop.com zijn er hele ervaringen over haar neergeschreven en ik heb eigenlijk nog geen één negatieve gehoord, ook al slaagt natuurlijk niet iedereen bij haar... Maar wel super bij kleine budgetten
Groeten, Vicky
|
|
Katrien
26-8-2009
|
15-11-2006 12:30:25
Misschien een tweedehandskleedje? Ik verkoop het mijne (Rembo), ik kan natuurlijk altijd vrijblijvend wat fotootjes sturen.
groetjes Katrien
|
|
Annelies
8-9-2007
|
15-11-2006 12:50:34
Bedankt aan iedereen die al gereageerd heeft! Die boetiek Anastasi ziet er inderdaad ook wel interessant uit, enkel is het echt wel ver rijden.. Misschien lukt het ook wel met de trein.
Katrien, je mag me altijd wat fotootjes sturen op annelieswollants@hotmail.com.
Ik ga alles eens rustig op een rijtje zetten en dan eens zien waar ik naartoe wil gaan.
Groetjes, Annelies
|
|
Véronique
31-8-2007
|
16-11-2006 12:56:33
Dag Annelies,
Ik weet niet naar wat je exact op zoek bent, maar de boetiek mooi in Mechelen verkoopt zeer mooie feestkledij maar geen echte bruisdjurken. Dus als je op zoek bent naar een echte al dan niet witte bruidsjurk kan ik je dit niet aanraden. Ze hebben mooie feestkledij, die betaalbaar is, maar je moet er regelmatig eens langsgaan, want er hangen niet altijd even leuke dingen.
Btw, ik ben maandag bruidskleren gaan passen in het Bruidshuis in Merksem, heel mooi, en ik heb mijn kleed gevonden, maar ik was eigenlijk van plan om het te laten maken door iemand die ik ken en die dat heel goed kan maar nu ik het gevonden heb, weet ik het ook niet meer... Moest het nu eens allemaal niet zo duur zijn hé... :-s
Groetjes, Véronique
|
|
Annelies
8-9-2007
|
16-11-2006 13:24:29
Hallo Véronique en anderen,
Ik ben niet echt op zoek naar een klassieke (witte) bruidsjurk.
Ik heb bij beiden (Mooi, Mechelen en Anastasi, NL) een afspraak vastgelegd. Ben eens benieuwd.
Groetjes, Annelies
|
|
sabine
8-9-2007
|
6-3-2007 19:53:00
Hey iedereen!
In de F. de Merodestraat, rechtover de politie is er ook een hele mooie winkel: Maximes Couture. Daar heb ik vorig weekend mijn kleed gekocht. De prijzen vallen daar nogal mee en ze hebben veel keuze!
Groetjes, Sabine
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|