Terug naar overzicht
Ik was van dezelfde mening en ben eind augustus beginnen diëten voor onze grote dag in juli!! 6 maanden later was ik 14 kilo kwijt en dat lijk ik nu goed te houden! Weer maatje 38 en een wondermooi kleedje :)Succes!!
Ik ben een fan van weight watchers :) zeker met dat nieuwe onlineprogramma!Het helpt me een goed overzicht behouden van wat ik eet en drink èn het helpt me ook vooral door af en toe toch nog te kunnen zondigen ("als ik nu een appel eet in plaats van een koek, hou ik genoeg punten over om vanavond een lekker dessertje te eten").Voor mij werkt het heel goed, maar ik denk dat je vooral moet zoeken naar wat er voor jou werkt! er zijn zoveel dieetjes eh...
Ik ben in januari gestart en ben nu bijna 9 kilo kwijt door gewoon mijn eetpatroon te veranderen. Ik eet geen koekjes of chocolade meer en probeer minstens 3 maal in de week te sporten. Voor de rest eet ik gewoon gezond, ook nog altijd boterhammen en aardappelen en ik drink héél veel water. Mijn schoonzus is ook met weight watcher begonnen en is 7 kilo kwijt op 3 maanden. Succes!!
Ik probeer sinds enkele weken ook af te vallen. Ik had de slechte gewoonte om heel wat frisdrank te drinken... Ik ben hiermee gestopt, of toch zo goed als. Op zondag durf ik al eens zondigen, maar bijlange niet meer zoveel als ik gewoonlijk dronk. Bij mij zijn er toch ook al enkele kilootjes af hierdoor. Daarnaast ben ik ook begonnen met grote wandelingen doen (klinkt misschien stom, maar dit werkt echt!)..
Ik heb het zooo moeilijk he... Ik kan de verleiding echt niet weerstaan. Hoe doen jullie dat? Ik ben echt suikerverslaafd :(
Ik ben tegen het hele idee van vermageren voor je bruiloft voor mijzelf. Wel voor het idee van je fantastisch te voelen op die dag. Dus als je daarvoor wat moet vermageren, dan doe je dat maar :).Ik probeer gewoon dé beste versie van mezelf te zijn op die dag. Dus nu enkele weken veel water drinken, groenten eten en weinig brood.. Niet zozeer om dat gewicht te verliezen, want die jurk is toch gekocht en ze mag niet te groot worden, maar gwn voor mijn huid (puistjes vermijden) en om me goed te voelen.Ik worstel al heel mijn leven met mijn gewicht, en ik denk moest ik dan nu ineens afkomen met een maatje 38, dat dat niet echt "ik" zou zijn. Dus blijf ik maar bij mijn 42 en 'k zal er zo ook wel niet afgrijselijk uitzien zeker :). Succes ermee!
Wow! Jullie hebben veel karakter. Ook ik ben suikerverslaafd vrees ik Kim ;-) Ik heb wel nog wat tijd, maar ik hoop het snoepen te kunnen laten vanaf sept 2013. Dan heb ik nog een jaartje. Sporten moet ik helaas laten door een blessure....jammer...we zien wel wat dat geeft binnen enkele maanden. Tips om het snoepen te kunnen laten zijn altijd altijd welkom ;-)) Thx Kim