Terug naar overzicht
't Is te zien tot welke datum jij hebt gegeven dat ze konden antwoorden. Ik zou tegen dat de antwoorddatum in zicht komt gewoon iedereen afbellen die nog niet heeft geantwoord; dat lijkt me het gemakkelijkste.
binnen 1 week moeten we onze stoelen reserverenindien jullie samen met ons willen vierenen dit voor het einde van de week laten weten zo dit ons plezieren
Wij trouwen de dag voor jullie en nu eindelijk bijna alle bevestigingen binnen. Heb de meeste opgebeld of een bericht via facebook gestuurd die nog niet bevestigd hadden. Je kan zo blijven wachten. Zelfs diegene die meerijden met de bus veranderen nog constant. Dan komen ze wel, dan weer niet. Omdat hun kinderen vanaf de receptie er niet meer bij mogen zijn. Familie :-(. De mensen van de feestzaal hadden ons wel verwittigd dat het normaal is dat ze niet op tijd bevestigen. Ik zou meteen iets laten weten moest ik een uitnodiging krijgen maar niet iedereen is van dit principe :-(
Wij trouwen dezelfde dag en hebben ook nog van veel mensen niets gehoord, maar we hadden op de uitnodiging gezet dat ze voor 15 mei moeten antwoorden dus ik hoop dat er toch nog veel mensen spontaan iets laten weten. Anders ga ik ook beginnen bellen en mailen.
Bij ons moesten ze iets laten weten voor 8 mei. Eigenlijk weet je nu toch al of je komt of niet he, alle dat denk ik toch. Ik word daar zot van
wij hebben op de laatste dag ( datum vermeld op uitnodiging ) de meeste bevestigingen gekregen t schoot gelijk in hun gedacht . uiteindelijk maar 3 mensen een berichtje moeten zenden .
Morgen loopt onze datum voor te bevestigen af.. en zoals ik al had kunnen denken hebben nu ineens veel mensen door dat ze nog iets moeten laten weten :p dus ja.. nog altijd heb ik niet alles binnen... maar gelukkig heb ik gevraagd om een maand op voorhand iets te laten weten (met gewoon in het achterhoofd dat veel mensen veel later gaan reageren en dan hebben we nog tijd genoeg) als je maar een 2tal weken voor je huwelijk vraagt om te bevestigen en ze zijn dan later met reageren is het alleen maar stressen!!! ik ben dus zeer rustig en als ze later reageren maakt nog niet zoveel uit. :-)
Er beginnen wat bevestigingen binnen te komen. Ik ga er mij proberen rustig in te houden :-)
Ik vind het ook stom dat mensen wachten tot de laatste moment om te reageren... Als je weet dat je zal komen, zeg dat dan meteen!Onze datum is 17 mei en we trouwen op 14 juni. Ik voorzie ook nog een week voor de late reageerders en de laatste week van mei bel ik iedereen op die nog niet gereageerd heeft zodat we de laatste 2 weken niet meer hoeven stressen over degene die nog niet bevestigd hebben!
Ja vind ik dus ook. Je weet toch of je kan en wilt komen he. Ik ga sffs nog eens overlopen en dan eens sms'jes sturen