Terug naar overzicht
Hey, Bij ons is het nog een weekje langer maar heb ook al stress. Ik vergeet precies zo de praktische dingen... iemand tips?
Ja spannend he. Ik heb een goede griep te pakken met hoge koorts en ben er nog niet van verlost. Hopelijk kan ik de komende dagen nog goed uitzieken en ben ik weer helemaal fit tegen zaterdag!Voor de rest is alles hier zo goed als in orde. Met dank aan mijn vriend want die heeft dit weekend bijna alles alleen gedaan en geregeld...Groetjes!Joyce
Hoi Valerie, hier gieren de zenuwen zo stilletjesaan door mijn lichaam :) En ook mijn aanstaande begint serieuze stress te krijgen (vooral voor de speech die hij 's avonds moet geven op het feest). Ik ga nu donderdag met mijn schoonmama nog wat bedankjes inpakken en dan zijn wij er ook. Woensdagavond de zaal nog eens bezoeken voor de laatste regelingen en we zijn er klaar voor.Oei Joyce! Dat is minder! Hopelijk voel je je weer snel beter!!! Ziek maar goed uit en rust ook maar goed uit, zodat je zaterdag op je opperbest bent :)
Ik heb nu ook een droge hoest vast en keelpijn ! Verdorie toch!!