Terug naar overzicht
Hier ook een 25 mei-bruidje! Spannend hé nu het zo dichtbij komt!Ik mag ook 10 mei de laatste keer gaan passen! Ik ben eigenlijk helemaal nog niet klaar met voorbereiden: heb net de bedankjes afgewerkt, de misboekjes zijn goedgekeurd en worden woensdag gedrukt, vrijdag mogen de mannen om hun kostuum, mijn bruidsmeisjes hun kleedjes laten op zich wachten (tot 15 mei waarschijnlijk!), moet nog cadeautjes hebben voor getuigen.. ik ga stoppen met denken want ik kom helemaal stressy ervan :-)Ik hou me sterk in het feit dat er nog wat verlofdagen komen om de kleine dingen rond te krijgen :-)
Hoi Natascha, ja idd spannend. Ik heb constant het gevoel dat ik iets vergeet.Maar zou echt niet weten wat...Jurk dus den 10e, hubby to be heeft zen kostuum al tijdje. Geen misboekje, want wij trouwen niet voor de kerk.Cadeautjes voor getuigen is achteraf, dat weten ze, dan gaan we met zen allen weg, daarmee.Bedankjes zijn al tijdje af...Dus ja, zou het echt niet wetenAlvast nog veel succes verder met het voorbereiden!!groetjes
Hier is de voorbereiding nog lang niet rond ze!
Hier begint het ook te korten! Nu wordt het pas echt spannend... Wij moeten de misboekjes nog laten drukken, tafelschikking nog in orde maken, broodjes voor s middags bestellen en wachten op onze gepersonaliseerde lego mannetjes (die we gebruiken als naamkaartje op tafel en ineens ook een bedankje is). Verder heb ik vrij mijn proef kapsel en make up, en mag ik zaterdag om mijn kleed! Zaterdag ga ik ook nog met onze 2 bruidskindjes naar planckendael. Zij kennen elkaar nog niet echt, dus dan hebben ze elkaar kort voor de trouw toch al eens gezien. Verder kan ik niet direct meer op iets komen, dus dat komt allemaal wel in orde denk ik :) Veel plezier allemaal!