Terug naar overzicht
hey saskia,voor de ringen hebbe ze tegen ns gezegd dat een maand tot 2 maanden op voorhand tijd genoeg is. vermits mijn ventje in libanon zit hebben wij onze uitnodigingen al drukken en wij trouwen pas in juni volgend jaar...groetjes wendy22-06-2007
Hey,Een juwelier wist ons te vertellen dat je voldoende tijd hebt als je een maand of 2 voordien gaat zien en beslissen voor de ringen. Wij hebben onze ringen al besteld en huwen pas in juli 2007. Heel toevallig zijn we voor een andere reden in een juwelier belandt en van het een kwam het ander ;-)Maar zo kans kon ik niet voorbij laten gaan. Maar je hebt nog tijd!!
Oja,een beetje te vlug geklikt,voor de uitnodigingen. Normaal worden ze tenlaatste 6 weken voor het huwelijk verstuurd. Wij gaan een limiet van 2 maanden nemen. Sommige uitnodigingen worden verstuurd naar het buitenland.
Voor ringen zijn wij al gaan kijken. We trouwen op 28/07/07 We hebben al onze keuze gemaakt, maar nog niet besteld. We zijn bij Nico Taeymans geweest in Antwerpen en daar zeiden ze dat ze 8 weken nodig hebben vanaf bestelling.Ze hebben bij ons wel al de referenties opgeschreven. We hoefden nog niet te bestellen. Dus we kunnen nog eens teruggaan, nog eens kijken en dan definitief bestellen. Maar wat mij betreft, zal het mijn eerste keuze zijn en ook bij mijn toekomstige denk ik.Voor uitnodigingen ga ik vanaf maart informeren bij de drukker denk ik en dan horen wat hij zegt. Dat zal wel voldoende tijd zijn.
hey saskia,Wij hebben onze ringen vorige maand besteld op een trouwbeurs en trouwen op 07/07/07 dus heel vroeg maar we kregen er een serieuze korting en ze hadden alle trouwringen mee die ze normaal zelfs niet in hun winkel hebben. In mei moeten we nog eens terugbellen om te zien wanneer ze in de winkel zouden zijn dus normaal gezien zal 2 maanden ervoor wel voldoende zijn.Uitnodiging hangt er van af of je ze zelf zou maken of laat drukken , zelf maken kan wel duur uitlopen dus daarom hebben wij gekozen om ze te laten drukken maar wel met enkele persoonlijke foto's op. Wij moeten daarvoor in april pas terug gaan en zouden ze ook 2 maanden vooraf versturen.Als je ze zelf maakt kan je er mss wel best tijdig mee beginnen want daar zal wel veel tijd in kunnen kruipen.Groetjes,Sabrina
hey wij hadden onze uitnodigingen 2 maanden op voorhand besteld en onze ringen ook maar de juwelier zei dat hij genoeg had met 1 maand op voorhand.grtjs
Wij zijn getrouwd op 30 september.En hebben onze uitnodigen verstuurt begin juli. Wij waren er vroeg bij, maar wij wisten dat velen met de verlofperiode op reis gingen zijn.En wij hebben dus ook bevestiging gevraagd tegen de tweede week van september. Dit omdat de feestzaal reeds een schatting nodig had 10 dagen voor onze trouw.Groetjes,Christine