waaaaauw wat hebben wij gisteren een SUPER DAG gehad.
de dag begon om 6u, ik had super goed geslapen en zag het helemaal zitten. Toen ik naar buiten keek zag ik een blauwe hemel en mist (een teken op goed weer) ik kon het echt niet geloven want ik had iets heel anders verwacht. Daarna reden mama en ik samen naar de kapster, die mijn haren supermooi gedaan heeft.
Daarna snel weer naar huis want om 8.30 kwam mijn vriendin mij sminken en om 9u arriveerde ook stipt op tijd de fotograaf, de dag kon nu echt van start gaan.
Mama heeft mij in mijn kleed geholpen en dan ben ik naar beneden gegaan.
Om half tien arriveerden mijn grootouders en tantes en nonkels, en de familie van Roel, waarna Roel zelf om 10u arriveerde in een mini cooper (iets wat ik niet wist :)). Mijn bruidsboeket was heel mooi, zoals jullie misschien al hebben gelezen heb ik iets meer dan een maand geleden afscheid moeten nemen van mijn hondje Cas, en ik had een deel van zijn haren (onzichtbaar) laten verwerken in het bruidsboeket. Toen ik dit zag kwamen natuurlijk de tranen.
Daarna hebben we nog een receptie gehouden thuis en foto's genomen met z'n allen, waarna we onder een stralende zon met het ondertussen gearriveerde volkswagen busje naar het gemeentehuis konden rijden. Daar aangekomen stond er zeker 100 man, wat bleek, er waren gisteren 4 trouwers na elkaar en er was vertraging, doeme toch. Maar gelukkig was het stralend weer en hebben wij buiten al wat met onze gasten (toch een 60tal) kunnen praten. Daarna was het aan ons, gelukkig waren wij de laatsten dus hadden ze voor ons alle tijd. Wij hadden gevraagd dat Roel zijn vroegere chiroleider die nu schepen is ons wilde trouwen, en hij heeft dat SUPER gedaan. het was heel erg persoonlijk en de dienst duurde wel een half uur.
Toen we buiten kwamen ploften de cava kurken (ook een verrassing van Roel) en konden we nog wat nagenieten. Ook al de bewoners van mijn werk waren er met hun ouders (ik ben opvoedster). Samen met hen, en mijn familie die niet meer naar huis ging zijn we broodjes en taart gaan eten in een zaaltje dat ik had afgehuurd.
Daarna zijn Roel en ik vertrokken om foto's te nemen in het park achter het gemeentehuis en in het stadion van KVC Westerlo.
Toen stond de limo (die we van de feestzaal 3u kregen omdat we boven een bepaald bedrag zaten voor ons feest) ons al op te wachten om ons naar de zaal te brengen. daar stond Stijn, onze maitre, ons al op te wachten. Wij zijn dan samen met de ouders in de zaal gaan zitten wanneer de gasten toekwamen, en dan kon onze ceremonie beginnen. Hierop hebben we heel goede reacties gekregen, en ook mijn collega die is komen zingen heeft dat supermooi gedaan. Daarna kon ons feest losbarsten en om 5u lagen we moe maar supertevreden in ons bedje.
Voor degene die in de Vesten trouwen: SUPERGOED, echt waar. Stijn onze maitre heeft heel goed voor ons gezorgd, je werd op je wenken bediend en we kregen van iedereen lovende opmerkingen.
Ik heb voorlopig nog maar één foto, maar als ik er meer heb (wsl binnen een tweetal weken) zal ik ze zeker posten.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2452815756098...