Terug naar overzicht
Op de foto's zag het er al super uit en uw verslagje bevestigd dat ook! Nogmaals Proficiat!! :) Geniet nog maar lang na!
Hoe wast bij jou Silke?
Ook super ze! Mijn verslagje zal morgen volgen denk ik. ;)
Heb je nog geen foto :)? Via facebook ofzo?
Sommige mensen hebben foto's op hun facebook gezet maar ik weet niet of je dat kan zien als je ze niet als vriend hebt. Ik zal ze hier proberen te plaatsen. Vorige keer was het mislukt. :)
Je zag er stralend uit debbie . Super mooi en jullie stralen beiden . dikke proficiat !
Silke : je zag er ook super mooi uit en heel mooi kleed ook . Ik kan niet wachten tot het mijn beurt is hpl krijgen we ook het zonnetje te zien ! Groetjes
Dat moet een geweldig dagje geweest zijn. Terwijl ik ziek en met hoge koorts in de zetel lag (nu nog trouwens, vandaag niet gaan werken...) heb ik aan jullie gedacht. Jullie hebben echt stralend weer gehad!Jouw foto's zijn ook heel mooi Silke!Dikke proficiat en geniet er nog goed van na! Hier nog 4 dagen op de teller :-)
Wauw!
Debbie, je zag er geweldig uit!Had stiekem in de namiddag als eens op je facebook een foto gezien.Hopelijk was jullie feest zoals jullie gedacht hadden en is alls verlopen zoals jullie gewenst hadden! Geniet nog van jullie eerste dagen als gehuwd koppel, ik hoor je binnenkort wel!Groetjes,Charlyn
Heel mooi Debbie!Mooie jurk en ook prachtig kostuum van uw man, heel mooie kleur!!Geniet nog super lang na van jullie dagje en veel geluk in de toekomst!groetjesSandra
Proficiat!! Jullie zagen er allebei geweldig uit!!! :)
Een hele dikke proficiat meid!! Jullie zagen er stralend uit!!
Een heel dikke proficiat!!!Je had een prachtig kleedje aan!! en ook je man had een mooi kostuum!groetjes
Proficiat!!
Een dikke proficiat!!! Jullie zien er prachtig uit.Geniet nog van elkaar.
Proficiat en heel veel geluk gewenst!
Hey Debby,een dikke proficiat!! Jullie zagen er stralend uit. Geniet nog maar wat van de 'witte bruidsweken' (want de dag is toch zo vlug voorbij) en veel geluk samen!Groetjes
hele mooie foto's en verslagje !!
Dag Debby!Hele mooie foto's :)! Wat een prachtige locatie ook!!
Mooie foto's! Wij zij ook naar de Lovie gegaan, maar we waren er zondag 5 mei.