Terug naar overzicht
super leuk !!! veel plezier ermee of toch je toekomstige
Knap, dat zal wel veel werk geweest zijn.. Heel tof idee! Dat gaat hij zeker leuk vinden! :)
Super gewoon!! Heel leuk idee!!
WOW...AL JE ENERGIE ERIN...IS MOOI OM TE GEVEN MAAAAAR OOK OM TE KRIJGEN...KEILEUK!!!
super leuk! bij mijn ventje was er ook erg van aangedaan!!
Zo wijs! Ik heb een boekje gemaakt voor zijn verjaardag.Mijn teller staat trouwens ook op 102!! :-D
Dank je wel iedereen voor de leuke reacties!!Dit maakt me ook wat zekerder voor morgen! (ben toch wat nerveus om het af te geven ;-) )
Oooh dit is echt wel origineel!!
ooooh, dat is kei leuk .. alleen 101 redenen verzinnen lijkt me wel aarts moeilijk ... heb je links en rechts tips gevonden ?
Supertof!!!! Maar 101 verschillende redenen vinden is niet zo evident denk ik...Veel plezier morgen!
Eigenlijk viel het nog mee, ik had een voorbeeld gevonden hier op het forum.Ik ben vanuit dat voorbeeld begonnen, maar toen besefte ik dat ik niet goed bezig was..het wat te gewoontjes!Ik ben eens beginnen kijken naar m'n ventje en mij en toen ging het vanzelf: 101 redenen die echt van ons tweetjes zijn en waarvan hij ook direct weet waarop ik doel. Dat maakte het voor mij nog net iets persoonlijker dan de standaard 101.
En, hoe reageerde jouw ventje toen je hem zijn cadeau gaf? Content zeker?
Hij was super blij! Hij vond het zo lief dat ik er al mijn tijd ingestoken had en kan niet wachten tot het boek helemaal volledig is de dag voor we trouwen.(En hij zei dat het boek zeker een mooi plaatsje moet krijgen in ons huis :-D)Hij wist stiekem dat ik iets van plan was, maar had dit zeker niet verwacht!:-D