Terug naar overzicht
Ik denk dat dit nog heel weinig wordt gedaan. In Gentbrugge, op de brusselsesteenweg zit iemand..maar dat is al een eindje voor jou he. Ik woon in Schellebelle, en in deze omgeving ook enkel gel of gelish denk ik...
Misschien eens navragen bij jennails.com. Kweet het niet of ze dat doet, maar je kan het maar vragen. Of zij weet misschien iemand die het og doet. Hopelijk vind je iemand
omg. Ik heb nog nooit gelnagels gehad. twee dagen voor mijn trouw laat ik dat doen. Wat als ik daar ook allergisch voor ben?
Hey,bedankt voor de reacties.Marieke, ik heb heel lang gelnagels gehad en plots kon ik er niet meer tegen. Ik weet niet of het veel voorkomt, maar om zoiets te vermijden zou ik toch een maandje op voorhand ze laten zetten en ze daarna laten bijwerken. Op zo een dag zit je liever niet met een rood opgeblazen gezicht :-) (het allergie had ik voornameijk in het gezicht, waarschijnlijk door het rondvliegend stof bij het vijlen.)
Ik laat mijn (acryl ) nagels doen in Gent , bij Tania van Soleil Bleu . Ze doet dat heel goed !