Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aaaahhhh

6-5-2013 20:47:42
Het is weer even terug dat ik hier ben komen piepen.
En wat verschiet ik me een ongeluk zeg!
Nog maar 25 dagen!
Ongelofelijk gewoon!

Met dit alles komt de stress ongelofelijk naar boven.
Ik heb zo schrik dat alles fout gaat lopen, dat dingen niet inorde gaan zijn.

Afspreken met de videograaf/dj lijkt maar niet te lukken.
Ook met de zaal krijgen we geen afspraak.

De bedankingskes zijn we nu ongeveer half weg.
Net zoals de bloemenmandjes (die maken we zelf)

Zaterdag gaan we naar disneyland om de laatste benodigheden te kopen voor onze fotohoek. (Ja we zijn grote mickeyfans ;-)...)

De snoeptafel voor de kindjes (tijdens de receptie - daarna gaan alle kindjes naar huis) is ook zover inorde. We hebben al het nodige gekocht.
Hebben een leuke chocoladefontein kunnen op de kop tikken, hebben een suikerspinmachine, popcornmachineke... Hopelijk lukt het allemaal.

Wat moeten jullie nog regelen?

Groetjes

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 713

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-5-2013 21:01:03

ik gil effe mee; AAAAAAAAAAHHHHHHHH en dan terug ZEN! komt goed

Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik7-5-2013 12:17:28

Ik probeer nog enkel de ceremoniemeester te regelen en ik moet dringend ballonnen gaan bestellen. Voor de rest ben ik klaar :-) hoop ik :-)

Dominique
8-6-2013
 Meld misbruik7-5-2013 16:32:29

oei ik loop precies wel achter, ik moet toch nog wel het een en het ander doen: naamkaartjes kopen en schrijven, misboekjes vouwen en nieten (en voorbladen laten drukken), menukaarten laten drukken, snoepzakjes vullen, trouwkaars gaan kopen,...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...