Terug naar overzicht
Hallo ,Wij zijn twee weken geleden naar een trouwfeest geweest in Caipirinha, en ik moet zeggen dat het echt wel lekker en verzorgd was, maar eerlijk gezegd vond ik de garçons enorm onbeleefd? Zeker in functie gezien van de zaal.Ik bekijk dit wel uit oog van mijn beroep : ik werk in het weekend namelijk zelf in een feestzaal en heb toch vanuit beroepsoogpunt een vergelijking gemaakt.Vanessa
Hoi, Wij trouwen over drie weken, en onze feest zal doorgaan in Salons Carlton in Aalst.Ik ben er al naar feesten geweest en het eten was elke keer heel lekker!Groetjes
KatleenWij trouwen in november in feestzaal de Snip in Moorsel. Wij zijn daar zelf al naar een paar feesten geweest en het was daar toch altijd goed. Je kan eens gaan kijken op www.feestzaaldesnip.be
Mijn zus is getrouwd in feestzaal De Snip en inderdaad het is daar een prachtige locatie voor een trouwfeest !Een echte aanrader !
Hey Kathleen,wij trouwen op 18 september 2004 in zaal Valkenbulcke. We zijn daar al een paar keer gaan kijken en de mensen zijn daar echt heel vriendelijk, de zaal is supergezellig en niet zo heel duur. We kennen een paar mensen die daar al getrouwd zijn en die waren zeer tevreden.Opgelet: als je in de zomer wil trouwen: er zijn niet zoveel data meer vrij! Snel zijn is de boodschap. Je kan er wel een optie nemen.Groetjes,Marjolein
Al eens langgeweest in 't Kasteel Van Lebbeke? Moet je zeker eens doen! Een aanrader!Succes Lôre
Bedankt voor alle reacties. We hebben nu opties lopen op verschillende zalen en gaan zaterdag beslissen. Ik zal blij zijn als dat vastligt!Groetjes, Katleen