Terug naar overzicht
dit mag ook altijd naar mij gestuurd worden zodat we een degelijk overzicht hebben :)sarah.tordeur@pdos.fgov.be
Amai, 't is eraan te zien dat het nog ochtend is... Moet dus zijn "zou niet graag voor onverwachte kosten staan" :-)Bedankt!
je mag mij dit ook altijd doorsturen: sarahilias@hotmail.com Bedanktgroetjes Sarah
hallo,Ik heb een account aangemaakt op de site van bruid en bruidegom: https://www.bruidenbruidegom.be/nl/home/Deze heeft een zeer handige budgetplanner, deze heeft mij goed geholpen.Ook de to do list is handig.veel succesgroetjesSanne
Ik heb jullie allemaal een mailtje gestuurd met enkele templates, ik hoop dat jullie er wat aan hebben. groetjes,Gitte
Mailtje ontvangen.Ik zit nu op mijn werk maar ik popel al om het deze middag te bekijken.Bedankt Gitte! :)
Graag gedaan :-)
http://www.trouwplaza.be/plannen-en-praktisch/budget.ht... Ik vond de template op trouwplaza wel handig.
Gitte, wil je ook naar mij die files mailen? katrientje85@hotmail.comalvast bedankt
Hey Gitte, mijn e-mail adres is krista_droopytje@hotmail.comik zou het fijn vinden als je het mij ook nog zou willen doormailen ;-).Alvast bedankt x
Mij zou je er ook nog blij mee kunnen maken :)Alvast bedankt !
Katrien en Krista, mailtje is verstuurd. Isabelle, ik heb wel een email adres nodig (je mag het ook via privé berichtje sturen)
Hallo,Ik heb ook wel interesse. vandagirl@hotmail.comdank u
Ik zou het ook graag gebruiken:) Miauwification@hotmail.com Dankuwel!
hier ook interesse: farfalla23@live.nl
Hey Liane, ik kan om één of andere vreemde reden mij niet registreren op die interessante site. Zou je mij eventueel het document (niet ingevuld) kunnen doorsturen aub? Mijn mail is margot_vd@hotmail.com.Alvast bedankt !
is gebeurd.
Dank je wel Gitte en ook bedankt voor de snelle reactie he ;-)Ik ga me er later mee bezig houden ;-)groetjes Sarah
hey gitte,zou je dit ook naar mij kunnen doormailen? alvast bedanktMarisa.caccavelli@hotmail.com
ik zal het morgen doorsturen vanop mijn werk!