Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen klaar!

7-5-2013 8:46:36
Dag mede-bruidjes,

even een korte update: onze uitnodigingen zijn klaar! Ik mocht ze gisteren gaan halen en ze zien er echt superleuk uit. We moeten er nog wat aan knutselen en ze in elkaar steken ;) maar ik kan bijna niet wachten om ze uit te delen!

Verder ondertussen ook ringen gekozen en besteld, bruidsschoenen gevonden, kostuum van mijn verloofde is besteld... met 101 dagen op de teller staan we er goed voor denk ik. :)

Iets meer dan 3 maanden te gaan, dus we zijn hier echt begonnen met aftellen. Zo leuk nu de voorbereidingen allemaal wat concreter worden. Ik wou mijn happy-mood even met jullie delen. ;)

Groetjes!

Sofie
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 627

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik7-5-2013 8:54:26

aah zalig :-)

overmorgen kan je zeggen 'nog maar tweee cijfertjes op de teller!!!' ;-) heerlijk lijkt me dat!!

geniet er maar ten volle van, ik heb me laten vertellen dat die laatste 100 dagen omvliegen!
voor je het weet mag je jouw mooie uitnodigingen beginnen uitdelen!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik7-5-2013 12:59:59

Een fijn gevoel he Sofie...
Bij ons kriebelde het te fel, onze uitnodigingen lagen hier al ff en wij hebben de onze al voor 80% rondgebracht ;-).
Veel leuke reacties gehad, al veel mensen die bevestigd hebben.
Een super gevoel...
Dat staat jullie ook zeer binnenkort te wachten ;-).
Veel plezier ermee :-).

Severine
17-8-2013
 Meld misbruik7-5-2013 19:55:56

Toffe datum! :-D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...