Terug naar overzicht
Dag Delphinemocht je nog op zoek zijn naar hulp voor het in elkaar steken van je ceremonie, ik wil je vast en zeker al op weg helpen wat muziekkeuze betreft.Ik kan live muziek ontzettend aanbevelen. Als jullie er zelf niet helemaal uit geraken, mag je me altijd vrijblijvend mailen op info@ellisgracewilon.com. Ik denk graag mee na over de geschikte muziek voor jullie trouw.Veel succes nog met het plannen. Je lijkt het overzicht in ieder geval prima te bewaren. Kan alleen maar helemaal in orde komen!GroetjesEllishttp://ellisgracewilson.com
hallo,wij trouwen op 23 november en ik ben nog helemaal niet zover als jij!zaal, traiteur,kapper en fotograaf liggen vast. Al de rest moet nog gebeuren. Dus ik heb nog wat werk. wij trouwen alleen voor de wet, dus geen kerk of ceremonie dat scheelt ook al veel werk denk ik.Groetjes en nog veel plezier met je trouwvoorbereidingen .Leentje
Wij trouwen 26 oktober en bij ons ligt het volgende al vast:- zaal (met alles erop en eraan)- DJ- fotograaf- mijn trouwkleed + schoenen- Make-up- Voorlopige gastenlijst- Wettelijke trouw- Getuigen- Vervoer (niets speciaals)In ontwikkeling:- 5 juni afspraak voor trouwkostuum- bezig met de ceremonie (we doen dit volledig zelf)- uitnodigingen werden gekozen maar we wachten op een afspraak met de zaal (21/05) voor de definitieve uren- definitieve afspraak vastleggen bij de kapper- Afspraak vastleggen bij Fede di Oro voor de ringen (1ste week van juni)To do:- Bedankjes gasten -> we gaan waarschijnlijk werken met polaroidfoto's- Bedankjes ouders/getuigen -> totaal geen inspiratie!- Bruidsboeket
Hey,Wij trouwen net zoals Leentje op 23/11/13 en hebben ook al enkele dingen vastliggen:- zaal (namiddagreceptie, ceremonie en avondfeest vinden op zelfde locatie plaats)- DJ- Fotograaf- Getuigen- Trouwkleed + juwelen + schoenen- Ceremoniemeester- Make-up- Kapper (ongeveer dan toch)Al de rest zijn nog maar samenraapseltjes van ideeën! ;-)