Terug naar overzicht
wij trouwen op 29 junidenk dat ik goed op schema zitvervoer okbedankjes kindjes 3/4 klaar kleed okkostuum okbruidskindjes okfeestzaal okmenu okgemeentehuis okjuwelen okgastenboek okkleding suite okdj ok (keuze liedjes worden morgen gedaan)fotograaf oknog te doen : draaiboek makenmenu bestellen trouwboeket (dit is voor mijn echtgenoot)
heyla,wij trouwen ook op 22 juni... nog enkel de trouwringen bestellen, kostuums halen voor mijn hubby en zoontje, thema's feestzaal verder afwerken en nog het bruidsboeket kiezen... voor de rest loopt alles volgens schema :-)veel succes nog :-)
t is niet lang meer e :-),wij zijn ook bijna met alles klaar, juist nog de bedankjes verder afwerken,de bevestigingen komen op gang maar wel traag, dus dat wordt zeker iedereen opbellen, nog ons geloften schrijven en mijn verloofde nog de speech, en verder nog eens alle afspraken herbekijken en dan zijn we er denk ik en natuurlijk nog onze kledij ophalen maar das voor de laatste week, hopelijk hebben we mooi weer e!groetjes en geniet nog van de laatste voorbereidingen
Hey, hier stijgt de spanning ook 😊 Binnen 2 weken vrijgezellen, vooral dat is spannend nu 😊. Voor de rest loopt alles volgens planning. Enkel nog bruidsboeket kiezen, snoepzakjes voor de kindjes afwerken, geloften en speech schrijven, gastenboek afwerken net als nog wat decoratie. Ook de kadootjes voor de ouders verdienen nog wat afwerking... dus vooral nog vele kleine dingen en zaken op punt zetten. Voor jullie ook veel plezier met de voorbereidingen!