Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kasteel oudeberg Geraardsbergen

7-5-2013 15:42:25
Hallo,

Heeft iemand ervaring met deze feestzaal?

carla
2-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 2899

Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik7-5-2013 16:07:39

ik heb van mijn ceremonie meester gehoord dat het een prachtige locatie is maar dat de keuken etc veeeeeel verminderd is ....

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik7-5-2013 18:46:01

Wij zijn daar gaan kijken laar hebben het niet genomen oldat: - er voor alles moest bijbetaald worden (terras vooraan + zoveel, gebruik grasperk , etc) - de zaal klein was, en een deel van de gasten boven of achter de hoek voorbij het toilet moesten zitten - dansen ook in een andere ruimte was - we daar een ontevreden koppel gezien hebben, kloegen over:onaangekondigde prijsstijging, beantwoordde emails niet, niet professioneel keuken ken ik niet, maar het "dessertenbuffet" dat daar toen opgesteld stond, was niet echt uitgebreid of verzorgd - eigen dj: 150 euro te betalen (!)

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik7-5-2013 19:47:01

Vroeger was het zeer goed, maar nu naar het schijnt veel veerminderd. Wij hebben verschillende pogingen gedaan om een afspraak te krijgen om de zaal te gaan bekijken, maar dit lukte nooit, ik had er echt geen goed gevoel bij, als de communicatie dan al stroef verloopt, dan beloofd dat niet veel goeds vind ik. Daarna hier op het forum gelezen dat er plots heel wat extra kosten bijkomen. Ik zou uitkijken naar iets anders, wij hebben gekozen voor het geuzenhof in Massemen, waar we super goed ontvangen zijn en waar de communinicatie zeer goed verloopt. Veel succes

Karolien
3-5-2014
 Meld misbruik7-5-2013 20:32:06

Hallo Carla

Ook mijn vriend en ik hebben verschillende keren gebeld en gemaild om een afspraak te maken om de zaal te bezichtigen, maar helaas zonder resultaat. Wij hebben uiteindelijk voor St Hubert in Ronse gekozen.

Groetjes

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik7-5-2013 21:19:47

is je trouwdatum 30-6-2013 of vergis je je met 2014...

Nele
4-7-2014
 Meld misbruik8-5-2013 7:26:29

Wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest in het kasteel geweest. Wij vonden de zaal niet zo handig. Wij moesten alleen naar het dansfeest gaan vanaf 22u en we zaten met de andere gasten helemaal apart op het terras. Er zijn allemaal aparte deeltjes van de zaal en dit vonden we niet echt aangenaam. Het dessertenbuffet was ook niet zo echt super.
Wij trouwen in Castel in Herne.

Sylvia
15-6-2013
 Meld misbruik8-5-2013 10:54:10

wij trouwen er binnen 37 dagen!

Evy
14-9-2013
 Meld misbruik8-5-2013 12:49:47

Hey Carla,

We hebben er een 3-tal jaar geleden een trouwfeest gehad en was wel een positieve ervaring. We hebben zelf overwogen om hier ons trouwfeest te organiseren.
We hebben telefonisch contact genomen en de dag zelf nog een offerte ontvangen.

We hebben uiteindelijk een andere feestzaal genomen omdat Geraardsbergen net iets te ver was.

Veel succes!

Wendy
14-6-2014
 Meld misbruik13-5-2013 20:26:07

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik17-5-2013 15:23:20

Stefan is de maitre / dj.Geen manager,dat is Alain Corneille. Als je een eigen DJ wil nemen, moet je 150 euro + BTW betalen! Als dat er niet over is...

Celine
12-7-2014
 Meld misbruik18-5-2013 13:29:36

Wij zijn hier vorige week langs geweest en zijn vriendelijk onthaalt, we kregen heel veel uitleg en konden alles bekijken. We hebben onze feest daar vastgelegd. Ook zijn wij reeds verscheidene malen van vrienden naar een feest daar geweest en dit was steeds TOP! Vorige week donderdag waren we er nog voor een communiefeest, het dessertbuffet was op en top.. Deze zaal is voor ons een echte aanrader, wij zijn dan ook blij dat wij daar kunnen trouwen.

Petra

Meld misbruik27-8-2013 8:39:48

Veel succes aan de mensen die daar nog willen trouwen,zie wel dat jullie alle gedetailleerde offertes in jullie bezit hebben voor dat het feest begint want dat is daar echt een regelrechte ramp, voor alles wat je niet vraagt maar wel veronderstelt wordt te nemen ivm ceremonie, betaal je veel te veel en die factuur krijg je dan na de feest,dus reken maar niet op een vast budget want daar heeft de eigenaar het niet op begrepen!
Verder is het alleszins verre van een zakenman,hij is ronduit arrogant en onbeschoft als je durft te klagen,NOOIT organiseer ik daar nog een feest!

Melisa
26-7-2014
 Meld misbruik28-8-2013 18:48:23

onjuiste info want wij zijn er zeer goed onthaald en hebben een bijzonder goede ervaring met alle mensen daar, wij waren er nog 14 dagen geleden voor een trouw van vrienden en het was bijzonder goed georganisseerd ... super lekker eten en mooi dessertenbuffet... De receptie was prachtig vooraan in de tuin en het is inderdaad evident dat U voor sommige zaken dient bij te betalen. Dit is ook zo bij andere feestlokaties. De ceremonie moet je inderdaad samenstellen en logisch dat je moet betalen voor prachtige en verse bloemen en de opbouw.
ons budget is reeds gekend via de verschillende rapporten die je wordt overgemaakt na ieder gesprek, trouwens geven ze bijzonder goed advies en helpen ze U met de uitwerking van uw trouwdag.
ik denk dat PETRA iemand is die deze unieke lokatie wil schade aandoen.
Waarom?

Petra

Meld misbruik29-8-2013 22:57:02

Ik wil deze unieke locatie zeker geen schade berokkenen,mond aan mondreclame is de beste en ieder staat vrij van zijn of haar ervaringen mee te delen,dat heb ik dus gedaan, niet meer of niet minder,ik dacht dat een forum daartoe bestemd was?Verder heb ik niets meer toe te voegen,aan alle toekomstige trouwers wens ik dan ook het beste toe!

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik9-10-2013 16:41:41

Ik ben blij al deze reacties te lezen. Wij hebben deze zaal 2 maand geleden bekeken, en waren zeer sterk overtuigd van de ligging (ben zelf van Ninove en veel familie in Geraardsbergen), van het domein en de zalen. Echter, met de bazen hebben we een goede babbel gehad, maar ze komen totaal niet professioneel over. We weten nu echt nog altijd niet wat te doen. We zouden het zeer graag daar doen, maar twijfelen sterk over het resultaat en het laatste wat ik wil is miserie op die dag! De dingen die ik hier gelezen heb, komt ook overeen met wat ik al gehoord heb van anderen die daar een feest hebben georganiseerd. Sommige zijn tevreden, anderen totaal niet. En als er geklaagd wordt, staan ze er niet echt voor open heb ik de indruk. Als alles goed zou verlopen, zou ik het zeker doen, maar dit is dus wel de vraag...

carla
2-8-2014
 Meld misbruik10-10-2013 16:47:44

Ik heb het gewaagd en heb mijn feest hier vastgelegd.
Bij ons zijn de eerste contacten goed verlopen. Ok, soms geeft hij een verwarde indruk, maar tot nu toe antwoord hij op al de vragen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info