Terug naar overzicht
Hihi.. Snelle! Hier moet al dat druk- en knipwerk nog gebeuren. Alsook de bedankjes... Ik hou van de druk van het laatste moment. Dus ik kan het nog wel aan.
Kan je op de laatste pg geen sneetje maken in je misboekje en je zakdoek erdoor steken? Of een doorzichtig zakje erin kleven waar je zakdoek in kan dat kan je vinden in AVA
ja ik ook maar ik kan nu toch niks anders doen dan aan tafel te zitten en op de pc te zitten dus ja kan ik me beter zo nuttig maken dan te wachten op het laaste weken, wand eind deze maand moet ik op revalidatie dus dan ga ik niet zo veel tijd hebben
@ Kim, zo iets zat ik ook te denken, Maar dan niet met een zakje gewoon op plakken alleen weet ik met wat
Amai! Ik heb nu drie dagen extra vrij door de miserie in Wetteren (onze school blijft dicht). En ik kom er maar niet aan toe om dingen voor de trouw te doen. Zoooooo jaloers op jou! :-) Jij hebt al bijna alles klaar! Super! Blij dat je na je ziekenhuisbezoek er weer tegenaan kan en met veel plezier, zo te zien! Je mag terecht trots zijn op jezelf!
@Jessie, Ja ik kan moeilijk een ganse dag niks doen kan er nie tegen word dan zot, Kan al niet stappen dus ja en ik zit een ganse dag alleen dus kan ik me dan maar beter nuttig maken he. Ja en wa er bij u gebeurt is is natuurlijk ook niet plezand.Als ik iets kan doen laat je maar weten
Ik ben zelf niet van Wetteren, maar werk er wel. Echt zot als je dat van leerlingen en collega's hoort wat ze meemaken... dat zijn dingen die in films gebeuren he... Ik begrijp je wel hoor, ik zou ook zot worden als ik niets om handen had. Leuk wel dat je je zo op de trouw kan focussen en al wat dingen van je to-do-lijst kan schrappen! Je bent denk ik, de best voorbereidde 20 juli bruid hier! (ik ben het al niet haha :d)
Zou het niet weten of ik de beste voorbereidde 20juli bruid ben,Het eenige wa nog gedaan moet zijn bij mij is bruidsboeket maar dat is voor eind mei en de ringen ook. Al de rest is in orde Eind deze maand komt mijn Kleed toe En mn ventje heeft alles al juist schoenen
Oei Candy - dat geeft me toch wel stress Nog 16 dagen en ik moet nog best wel veel doenMisboekjes printen - naamkaartjes printen - tafelnamen/nrs makensnoepjes voor de kerk etc etc