Terug naar overzicht
Ik vraag het me ook af en vind het ook jammer.. Maar het lijkt erop dat iemand de hele site leeggehaald heeft, geen idee waarom..Astrid08.09.2007
helaba,wat bedoelen je met de zustersite?alvast bedankt pascale
heyben ook al een paar keer gaan kijken en vind het jammer dat het stil ligt.grtjs
Hoi Pascale,De zustersite is een aantal maanden geleden opgestart door een aantal toekomstige bruiden. Op die site telden we samen af naar onze grote dag. Je kon er sites van andere bruidskoppels bekijken en je kon er ook je verslagje van je trouwdag plaatsen alsook de verslagjes van je medebruidjes lezen. Heel leuk, der stonden ook foto's bij enzo. Er stonden ook tips om je huwelijk voor te bereidene n een online weddingplanner. Kortom, een heeeeeeeeel leuk initiatief die nu plots verdwenen is.Debrareeds 96 dagen getrouwd
hallo Debra,bedankt voor jou reactie.Zag er wel gestig uit.Jammer dat jullie er niet meer op geraken.Misschien later terug.Groeten van Ik
hey debratoen wij onze eigen trouwsite opmaakte, informeerde ze ons over een beperkte 'levensduur' van de site. ik dacht dat dit 6 maanden is. misschien is dat de reden dat we er niet meer opkunnen...groetjesbirgit