Terug naar overzicht
Hallo LieveWij doen alles zelf, er wordt niets gehuurd. Wij laten ons wel rijden door een vriend, zodat we dat zelf niet moeten doen. Wij zullen in een kangoo zitten, niet meteen de meest chique auto, maar vooral praktisch, denk ik. Daar ga ik de nodige ruimte in hebben voor mijn kleed, en met wat versiering zal dit perfect zijn :-)De genodigden gaan allemaal zelf naar het gemeentehuis en parkeren ginds (plek genoeg). Wij worden dan 'afgezet'. Dat laatste was voor mij zeker niet nodig, maar mijn aanstaande en (schoon)ouders vonden dat beter. Verder hebben we ons niet te veel aangetrokken van regeltjes. We doen gewoon wat we willen. We hebben wel gezorgd voor een verdeling, zodat er geen verwarring ontstaan en alles toch wat vlotjes verloopt.
Dag Lieve, wij hebben voor zaterdag een busje gehuurd van 25 personen bij The London Ceremony Bus (moet je maar even opzoeken). In die prijs zit 4u en een chauffeur en dus de verplaatsingen inbegrepen. Wij doen het als volgt: de bus rijdt 's morgends naar mijn vriend zijn ouders en pikt daar al wat volk op en dan komen ze naar mijn ouders. Van daaruit gaan we naar het gemeentehuis en dan de kerk. Na de kerk gaan we nog foto's nemen en daarna voert de bus ons naar de feestzaal (met de hele suite). Wij hebben nog drie uurtjes bijgeboekt om zo gerust te zijn en onze gasten ook niet met nog meer rompslomp op te zadelen. Wij gaan dan twee auto's de dag ervoor aan de feestzaal zetten, zodat wij met mijn schoonouders naar huis kunnen en mijn ouders ook een auto hebben om naar huis te gaan met mijn broer en zijn vriendin. Dit leek ons het meest praktische voor iedereen. Goedkoop is het niet, maar wij doen dit als geste.
Hey Lieve,Als wij trouwde hebben ook "gewoon" met onze auto zelf gereden.Groetjes
Hallo,wij hebben een feestbus vastgelegd om heel de suite te vervoeren.Wijzelf blijven in Diksmuide slapen op een hotel op de markt ( feestzaal is Saint-germain), en de rest van de suite gaat of met familie/vrienden mee of huren met een paar koppels (mijn ouders, en zussen en hun vriendjes) een taxi.Onze grootouders gaan niet mee met de feestbus, omdat ze er gewoonweg niet in zouden geraken (zijn niet meer goed te been) ;-)Groetjes!
Hier ook geen auto's gehuurd... investeer dat geld liever in ons huis dat we aan't bouwen zijn. Mijn hubbie rijdt ook zelf, want we gaan met de auto van mijn overleden papa. En daar geraak ik op de achterbank niet op met mijn kleed en hij zo achteraan zitten en ik dan naast een chauffeur is ook maar idoot, dus rijdt mijn schattie zelf. Hij vindt het trouwens een hele eer om er mee te mogen rijden :-)
Hier ook geen auto. Wij willen ons geld dar niet insteken. Maar aangezien wij maar 300m van de kerk wonen, zullen wij in kolonne te voet gaan met de suite. Heeft ook ook iets vind ik :-) En dan met de eigen auto's naar de feestzaal.
Ik werk bij een onderaanneming van De Lijn, hier wordt het dus een (wel een splinternieuwe nog niet gebruikte) lijnbus. Heel handig, iedereen kan mee. Trouwjurk kan er zo in. Mochten wij gratis hebben van de baas. Kunnen we nog iets leuks op de bestemmingsfilms zetten ook :)