Terug naar overzicht
Oej ik heb wel een foutje opgemerkt kerkelijk huwelijk is van 12u30 tot 13u30
komt de kapper ook aan huis? of moet je nog verplaatsingstijd tellen?en een kerkelijke viering om half 1 heb ik zelf nog niet meegemaakt, maar lijkt me niet onoverkomelijk...mensen gaan om 14u wel erg veel honger hebben misschien :-) (Trouwens, een half uurtje voor jullie lunch, is dat voldoende?)blijven de mensen van de receptie allemaal op het diner? anders is dat wat krap, denk ik (om iedereen weer 'weg' te krijgen op tijd)verder lijkt het me zeker ok!
lijkt me vrij goedeen uur voor de receptie kan ook, werd ook ons aangeraden omdat bij 1,5u mensen echt wel later durven komen en dan sta je meer dan een uur aan de ingang te begroeten.bereid je wel voor dat sommige zaken uitlopen maar ik merk dat je overal toch extra minuten hebt bijgerekend voor het vervoer dus ....strak plan maar zeer uitvoerbaar...succes :-)
Knappe planning :) hou er inderdaad rekening mee dat dingen uitlopen. Ik zou ook meer tijd rekenen aan de kerk van 13u30 tot 13u50 is misschien een beetje krap als er veel mensen zouden komen en je hen allemaal goeiendag wil zeggen :) ahja wij hebben ook ons kerkelijk huwelijk 's middags, om 12u. Ik vond het best dat de wettelijke trouw en kerk op elkaar zouden volgen :) Maar sommige mensen doen het inderdaad wel anders...
Bedoel je 16h30: vertrek ouderlijk huis (nadat je foto's bent gaan trekken)?
@ Isabelle ik bedoelde 16 uur 30 blijkbaar wat foutjes getypt :-)@ Nadia ik doe maar 1 receptie met de mensen van het diner, en geef dessertbuffet in de plaats, dus ik dacht me 1 uur voldoende tijd te hebben?De kapper die komt aan huis alsook de visagiste.En voor mij en men bruidegom is een halfuurtje voldoende voor een snelle hap zoals een broodje bijvoorbeeld.@ Sofie ja ik wou het liefst gemeente en kerk opeenvolgend, ja misschien is twintig minuten wat weinig, vindt het nogal moeilijk omdat je zoveel te doen hebt op die dag lijkt mij heel druk ;-)
dan lijkt het me inderdaad een strak, goed plan :)
Ja ik vrees ook soms dat we tijd te kort gaan hebben :) we gaan daartegen toch ook proberen ons aan onze planning te houden voor zover dat mogelijk is ;)