Terug naar overzicht
veel sterkte :(
veel sterkte om dit een plaatsje te geven mischien kun je een schoon gedichtje vinden om op de uitnodiging te plaatsen .of misschien enkel een vlindertje op je kaartje en dan tijdens de cermonie een deel aan haar toewijden , een lied ,een tekst ,een ritueel .je kan vlinders , sterren of engelen het thema van je huwelijk maken zodat jullie meisje heel de dag bij jullie is en niet wordt vergeten . als je butterfly wedding enz googled vind je een ton aan inspiratievb zoiets als gastenboekof zoiets als voorlees tekst in cermonie Een vlindertje vliegt vluchtig over het gras Ze is wat verdrietig omdat zej ooit een mensje was Ze is bedroefd en haar hartje doet pijn Ze heeft maar 1 wens en dat is bij haar pappa en mamma zijn Ze vliegt naar een huisje ver van het veld Daar wonen haar pappa en mamma is haar verteld Ze kijkt door het raampje ineens wordt ze blij Niet meer opgesloten in verdriet maar eindelijk vrij Ze keek door het raampje en zag wat ze wilde weten Haar papa en mama houden nog steeds heel veel van haar, ze zullen haar nooit vergeten Dan vliegt het vlindertje terug over het gras Trots en sterk omdat ze ooit een mensje was
oeps link naar gastenboek vergeten .http://www.etsy.com/listing/87471076/wedding-guest-book-alternati...
Hele mooie tekst, Tima! Veel sterkte allebei! x
Kan je dit combineren? Dat lijkt me erg moeilijk. Kan je niet een speciale herdenking doen voor je baby los van de ceremonie zelf?Ik heb ook een baby verloren aan 14 weken zwangerschap, maar ik heb dus geen ervaring om een huwelijksceremonie te combineren met een herdenking. Ik zou dat niet samen doen of toch niet op de uitnodiging zetten. Maar dan wel eventueel iets doen tijdens de ceremonie om even erbij stil te staan.Je kan eventueel voor de herdenking van de baby van die wensballonnen oplaten als dat nog mag van de gemeente (brandgevaar). Veel sterkte alleszins. Het slijt wel.
God, wat een mooie tekst. Ik vind het prachtig hoe je je babytje een slapend vlindertje noemt.Wij proberen nu al bijna 2 jaar kindjes te krijgen en ik geraak maar niet zwanger maar dat is nog niet half zo pijnlijk als het mogen verwachten en dan moeten afgeven.Los van dat vind ik het prachtig dat jullie je kindje een plaatsje willen geven in jullie huwelijk. Ik maak er niet op uit of jullie de viering in 2 willen delen met een herdenking voor jullie kindje en een viering voor jullie of dat jullie de twee door elkaar willen doen maar vooral jullie huwelijk willen vieren.Ik weet niet of jullie je kindje een naam gegeven hebben (naar de buitenwereld) maar anders zou ik misschien iets zetten in de trand vanHuwelijksviering van Sofie en 'je man', tesamen met 'jullie kindje'Ofdeelt mee in de vreugde: onze slapende lievelingdan overheerst het verdriet niet op de kaart maar maak je wel duidelijk dat jullie kindje een volwaardige plaats heeft in elk aspect van jullie levenveel succes maar ook veel plezier
dank je voor de mooie tekst en tips allemaal het thema van ons huwelijk zal vlinders zijn om haar er toch bij het hebben de ceremonie zal voornamelijk over het huwelijk gaan maar we gaan ook even stil staan bij haar ik heb nog 2 kindjes en die zullen ook ballonnen loslaten voor hun zusje
dat zal een heel mooi en integer huwelijk worden met jullie meisje die het nog eens extra zegent en beschermt xxx