Terug naar overzicht
Ik weet het ook niet zo goed. Ik denk om aan de abdij van Affligem misschien te vragen of het eventueel mag.Waar gaan jullie voor buitenlocaties?Onze fotograaf heeft bewerkte foto' laten zien van de Tragel, aan de brug en konkers aan de standrand. Die zijn wel mooi. We gaan waarschijnlijk ook naar het beukenhof omdat we daar beiden korfballen.
Goh ja ik dacht vooral aan het waterkasteel in Moorsel maar weet niets voor binnen.
Waterkasteel moet je goed op voorhand vragen en dan nog... Rollerland? De treinbruggen? 't Belfort? Welke stijl van foto's wil je?
Hey Jessie men verloofde gaat vandaag eens bellen naar het waterkasteel en dan zullen we het horen of we verder moeten zoeken of niet :-), qua stijl vind ik dat buitenlocaties de mooiste foto's opleveren maar als dit niet mogelijk is door het weer moeten we wel binnen ik vind bv een herenhuis wel mooi zoals de stijl van feestzaal rozerie is wel prachtig om foto's te nemen.Ik zou die mensen is kunnen bellen tegen betaling mss om foto's te laten nemen daar, maar ik weet niet of ze dat wel zouden toestaan ben daar gaan kijken voor de zaal maar heb deze niet genomen.
Een station zoals bv in Ede of zo (Jij bent van Haaltert toch he?) vind ik ook wel leuk. Wel vooraf toestemming vragen aan de stationschef want dat mag blijkbaar niet zomaar. 't Klinkt misschien raar, maar soms een interieurwinkel kan ook heel leuk zijn? Of een shoot met paraplu's? Ook wel romantisch hoor... Maar hangt er van af of je dat ziet zitten. En bij ons bv. zou dat niet echt ideaal zijn want wij trekken foto's tussen stadhuis en kerk, en met een nat kleed in de kerk toekomen zie ik toch niet zo zitten :p