Terug naar overzicht
Hoi,Ik ben, zo nieuwsgierig als ik ben :-) eens een kijkje gaan nemen bij Leijten creations. Ik heb 2 broekpakken terug gevonden en vroeg me af welke het is? Is het die van die vrouw die aan de piano zit of is het die waar er 2 vroeuwen aan een hekken staan en die met het droekpak heeft blond haar en een kuif. Mocht je het hier op het forum niet kunnen zeggen dan moet je het maar zeggen ik geef je dan mijn email door! Grtz Debrareeds 97 dagen getrouwd
Hallo,Het is inderdaad de foto met de 2 vrouwen aan de hekken , maar er is wel wat aan veranderd. Het vestje van model is hetzelfde juist andere stof. En de voile over de broek is ook anders.groetjes
Hey Pat,ben ook eens gaan kijken op de website. Mooi!!We zijn vorige week ook eens binnen gaan kijken in de winkel van Couture Ann (tijdens de opendeurdag). Ik heb niets gepast of gevraagd, alleen maar eens gaan kijken. En inderdaad, ik vond dat Ann en haar moeder vriendelijk waren in die hele drukte.Misschien dat ik er ook wel een afspraak maak (we hebben nog even tijd) want ik vind die broekpakken ook heel mooi, vooral die van Talyna Lynn.Nog veel succes en vele groetjes,Veerle25/08/07
Hoi,Wel, heeeeel mooi, echt waar! Je zult stralen!Debrareeds 97 dagen getrouwd