Terug naar overzicht
Ik vind het een leuk idee met die kleurtjes. Daar valt echt veel mee te doen. Ik zou bij mijn eerste gedacht blijven als ik jou was :). Probeer je vriend te overtuigen om toch voor een "Rood" liedje te gaan. En anders maak je jullie tafel in een dubbele kleur (rood-zwart of zo) ;).
das ook een goei plan! BLACK eyed peas, hahaha
Ik vind ook een leuk thema. Zou niet meer veranderen. Je hebt twee mogelijkheden. Eerste je ventje overtuigen om toch voor rood te gaan. Tweede: er niet achter kijken dat het niet past bij jullie thema en een ander liedje nemen dan rood. Misschien gaan de mensen er zelfs niet opletten dat het liedje niet te maken heeft met het thema?
Wij doen dit ook zo, maar geven bij het binnenkomen gekleurde papieren bandjes met daarop onze namen en datum. Op de tafels is de versiering in die welbepaalde kleur afgewerkt. De dj zal gewoon de kleuren afroepen voor aan tafel te gaan. En wij komen binnen op les lacs du connemara, totaal niks met kleuren dus ...
Laat de rest van de eretafel binnenkomen op rood en dan jullie daarna op Black Eyed Peas. Ik vind het wel een leuk idee, ik zou niet veranderen.
hey , ons thema is ook kleuren, wij geven bij het binnen komen iedereen hawai kransen in hun kleur wel grappig... en als ze aan tafel moeten komen roepen ze de kleur af. voor de rest is het zelfde als u! Ik vind dit een heel tof thema " liefde geeft kleur in je leven" xxx nog veel succes