Terug naar overzicht
Prachtige foto's van een supperdag! Veel geluk.
Proficiat!!!!
Proficiat Aan de mooie foto's te zien was het een emotionele maar leuke dag
heel mooie foto's! :-) veel geluk samen.
Wauw Lien! Super mooie foto's... Bedankt om ze te delen met ons. Ik ben vlug gaan kijken naar de foto's in de Vesten. Zag er super uit. Het dessertenbuffet is dik in orde. Hoeveel mensen had jij uitgenodigd?Wij hebben ook een speciale openingsdans. Maar ik ga proberen om met mijn trouwkleed dit te dansen...is nog spannend of het lukt.Wij gaan onze ceremonie ook in de Vesten doen lijkt me echt super.Hebben jullie ook de kamer genomen in de Vesten?Alvast een dikke proficiat en nu genieten van het getrouwde leven.Tinne
heel mooie foto's
Ik zit nog maar aan de eerste serie foto's en hoewel ik je niet ken, staan er tranen in mijn ogen! Zoooooooooooooo moooooi !!!!!! PS Proficiat van ons, en we wensen jullie dan ook zeer fijne honeymoon-dagen, weken ,maanden, jaren! kus Keshia en Kristof
Heel mooie foto's!!!! Bedankt om ze met ons te delen!!! Geniet van vrouw en man zijn :-).
Hele mooie foto's!!!
Mooie foto's Lien...Je ziet er echt aan dat jullie er van hebben genoten... Merci om ze te delen..Liefs Caroline
dank je wel allemaal, wij zijn ook heel tevreden :-).Tinne: wij hadden 102 personen avondfeest en 36 personen dessertenbuffet (wat inderdaad dik in orde was).Wij hadden time of my life van dirty dancing, maar dit was onmogelijk te doen met mijn kleed :-).Wij hebben gekozen voor de limo ipv de kamer omdat dit handig was (hij heeft ons 's avonds ook naar huis gebracht), en ik het liefst van al in mijn eigen bedje lag na het feest.
Mooie foto's! Lijkt me een waanzinnig leuke dag geweest te zijn. Jullie straalden echt!Ik zag op één van de foto's dat je een erg mooi armbandje droeg, mag ik je vragen waar je dat gekocht hebt? Proficiat en geniet van het gehuwde leven!
mijn armbandje heb ik samen met mijn kettinkje en oorbellen in een setje gekocht bij Cermo ( de bruidswinkel van waar ook mijn kleed komt)